  • 11. Data: 2005-06-23 20:58:15
    Temat: Re: DSL 3 Mbit ???
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Na alt.neostrada ktoś napisał że ponoć dsl ma być zwiększany na zasadzie jak
    > przed rokiem czyli 1-> 2 a 2->3 Mbit. Wiem że może być to tylko zmyłka tym
    > bardziej że dopiero weszły nowe promocje (DSL 24) ale może ktoś z Was wie
    > coś więcej bo oczywiście infolinia polpaka "milczy jak zaklęta" na ten
    > temat.
    >
    > PS. Proszę nie bić - nie rozsiewam plotek (znaczy sie staram:) tylko chce
    > się dowiedzieć.

    nie dosc ze trollujesz to na zlej grupie

    osobiscie uwazam ze ta grupa powinna byc uzywana do ciut powazniejszych tematow niz
    dywagacje nad tym ile
    kolejnych dziesiatek biednych userow uda sie podpiac na jednym DSL'u

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2005-06-23 21:12:51
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Mateusz Swatek posłał(a) w świat wiadomość

    > osobiscie uwazam ze ta grupa powinna byc uzywana do ciut powazniejszych tematow niz
    dywagacje nad tym ile
    > kolejnych dziesiatek biednych userow uda sie podpiac na jednym DSL'u

    Ty sobie, Zając, żarty stroisz, a dla łonabiproviderów szykuje się poważne
    zadanie. Co zrobić, by abonenci nie dali się zwieść reklamom Onet-Skype i
    GaduGadufonu (czy jak je tam zwał), bo na 256 kbps uploadu DSLa, to se ne
    da, pane Havranek, w osiedlówce telefonować.

    Mała prasówka do poduszki:
    http://www.internetstandard.pl/news/80191.html
    http://www.internetstandard.pl/news/80078.html
    http://www.internetstandard.pl/news/80102.html
    http://www.internetstandard.pl/news/80163.html

    Marketingowa machina portali powoli rusza...

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 13. Data: 2005-06-23 21:12:54
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to crazy bejbi posłał(a) w świat wiadomość

    > może nawet coś w tym być, bo się zaczyna na pl.internet.komunikaty to
    > samo co przed rokiem: po kolei miastami, że mogą wystąpić zakłócenia neo
    > i DSL - jakby coś mieli robić powazniejszego. No, chyba, że to zbieg
    > okoliczności.

    Takie komunikaty to są akurat przez cały rok.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 14. Data: 2005-06-25 11:52:30
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:gsn6bbu0n2on.dlg@vahanara.pl...

> [...]
    > GaduGadufonu (czy jak je tam zwał), bo na 256 kbps uploadu DSLa, to se ne
    > da, pane Havranek, w osiedlówce telefonować.

    No tak, ale z drugiej strony Telepies dal opcje 512kbit/s uploadu, a to
    oznacza ze niedlugo bede konkurowal z "Internetem za 25zl miesiecznie"...
    Mniejsza z tym ze same www/poczta (bez zalacznikow)/gg, ale te 25zl
    misiecznie niejednego newbie skloni do super oferty i samozadowolenia ze
    zalatwil se taniej niz Tepsiarska Neo ;/

    pozdr
    Wlochacz