  • 1. Data: 2010-06-14 16:35:43
    Temat: poszukuję do Lanci Musa 1.9Multijet (Fiat IDEA 1.9 multijet) gornego mocowania mcpersona.
    Od: "jacek_1970" <t...@u...gmail.com>

    Witajcie,

    Juz w czasie pierwszej jazdy wpadłem tym samochodzikiem do dziury,
    rozwaliłem oponę no i gorne mocowanie amortyzatora, tj odbojnik i łożysko.
    W katalogu online Intercars nie maja tych częsci na stanie.
    Czy macie jakieś sprawdzone źródło takich części czy mam korzystać z ASO
    FIAT-Lancia?
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2010-06-14 18:06:59
    Od: "jacek_1970" <t...@u...gmail.com>

    No i zadzwonilem do sklepu Carserwis i oryginalne fiatowskie czesci beda do
    tygodnia dostepne :)

    Pozdrawiam i nie zawracam gitary