  • 1. Data: 2009-04-28 09:38:34
    Temat: DVD-RAM plytki x5 i szybsze - gdzie?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    gdzie moge kupic plytki DVD-RAM x5 lub szybsze? Ktos korzysta z
    takowych?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-04-28 13:03:57
    Temat: Re: DVD-RAM plytki x5 i szybsze - gdzie?
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > gdzie moge kupic plytki DVD-RAM x5 lub szybsze? Ktos korzysta z
    > takowych?

    na allegrze są akurat verbatimy 5x

  • 3. Data: 2009-04-28 17:38:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "zzzz" <c...@c...cc> napisał w wiadomości
> [...]

    szybszych niz 5x afaik nie ma

  • 4. Data: 2009-04-29 07:43:14
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 28 Apr 2009 18:38:09 +0100, "tg" <a...@b...cpl> wrote:

    >szybszych niz 5x afaik nie ma

    Sa x12 Maxell. Moja nagrywarka z najnowszym firmware Optiarc AD-7203A
    (1.09) ma mozliwosc zapisu dvd-ram x12

    znalezione na CDFREAKs:

    I have some Maxell 12x DVD-RAM discs here. The discs came from Japan
    but nowhere does it say made in _. Plus i don't read Japanese

    Here is what Nero CD-DVD Speed reports with my Lite-On 20A4P:

    Nero CD-DVD Speed: Disc Info
    Basic Information
    Disc type: : DVD-RAM
    Manufacturer: : MXL22