  • 1. Data: 2009-04-28 09:42:53
    Temat: karta kraficzna DVI z rozdzielczoscia 1920x1200?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Szukam jakiejs karty graficznej ze zlaczem DVI, ktora wspieralaby
    rozdzielczosc 1920x1200 (WUXGA).

    Patrzylem kilka, ale na wyjsciu DVI wspieraja jedynie 1600x1200 (na VGA
    dziala 1920x1200).

    Moglby ktos cos polecic?

    O ile mozliwe, bez wiatraka (nie musi byc bardzo wydajna).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 2. Data: 2009-04-28 09:58:41
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > Szukam jakiejs karty graficznej ze zlaczem DVI, ktora wspieralaby
    > rozdzielczosc 1920x1200 (WUXGA).

    Pierwsza lepsza karta pokaże ci tą rozdzielczość. Także nie wiem w czym
    masz problem

  • 3. Data: 2009-04-28 10:16:25
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    > dziala 1920x1200).
    >
    > Moglby ktos cos polecic?
    >
    > O ile mozliwe, bez wiatraka (nie musi byc bardzo wydajna).

    Mój Radeon 2900Pro (chyba) właśnie w tej chwili wyświetla 1920x1200 na DVI.

    Marcin

  • 4. Data: 2009-04-28 10:20:01
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > dziala 1920x1200).
    >
    > Moglby ktos cos polecic?
    >
    > O ile mozliwe, bez wiatraka (nie musi byc bardzo wydajna).

    Każda nvidia od fx5200 w górę. Być może wcześniejsze też.

    zyga

  • 5. Data: 2009-04-28 10:42:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziala 1920x1200).
    >
    > Moglby ktos cos polecic?
    >
    > O ile mozliwe, bez wiatraka (nie musi byc bardzo wydajna).

    Pasywna ATI 2400... Właśnie jej w tej chwili używam w trybie 1920*1200.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-04-28 12:11:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Moglby ktos cos polecic?
    >
    > O ile mozliwe, bez wiatraka (nie musi byc bardzo wydajna).

    Na ATI X550 wlasnie na takiej rozdzialce pracuje, pasywne chlodzenie,
    VIVO, 1 wyjscie DVI, i 1 VGA. Tylko tego pajaca co pisal sterowniki
    powiesilbym.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2009-04-28 13:51:17
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    PesTYcyD schrieb:

    > Pierwsza lepsza karta pokaże ci tą rozdzielczość. Także nie wiem w czym
    > masz problem

    Z tym, ze niektore karty nie umozliwiaja wiecej niz 1600x1200 przez DVI
    (Radeon 9600)... A ze na "pokaza rozdzielczosc", to nic nie znaczy, bo
    bedzie ona uzywalna tylko pod VGA.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2009-04-28 14:20:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Rozumiem, że pytałeś się o nowe karty. I każda nowa karta pokaże taką
    rozdziałkę, bez względu na to czy jest topowym modelem czy budżetowym.

  • 9. Data: 2009-04-28 14:57:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PesTYcyD pisze:
    > Rozumiem, że pytałeś się o nowe karty. I każda nowa karta pokaże taką
    > rozdziałkę, bez względu na to czy jest topowym modelem czy budżetowym.

    Jakiej wielkości, tzn ile cali musi mieć monitor, żeby ta rozdziałka
    pasowała do ekranu i nie trzeba by było szukać ikon gdzieś tam na
    pulpicie...itd.

    Sprawdziłam na swoim monitorze i musiałam szukać góry, dołu i boków
    pulpitu czy obrazu.
    Mam monitor 19 cali, panoramiczny.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-04-28 15:04:25
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > pulpicie...itd.
    >
    > Sprawdziłam na swoim monitorze i musiałam szukać góry, dołu i boków

    to znaczy twój monitor nie ma natywnej rozdzielczości 1920x1200 mają je
    monitory przeważnie 24 i 26" czasem znajdzie się 23 z ciut mniejszą