  • 1. Data: 2009-04-27 18:34:10
    Temat: Pamięć Geil Black Dragon + Gigabyte
    Od: takeshin <a...@g...com>

    Witam!

    Mam płytę Gigabyte GA-M57SLI-S4 + najnowszy BIOS
    i do tego w dualu 2×2GB RAM
    Geil Black Dragon 1.8v 2x2GB PC2-6400 CL=5-5-5-15
    GB24GB6400C5DC

    Do tego Vista 32bit + SP1

    Na jednej kości działa jak należy (na 1.8 V).

    Jak dodam drugą kość,
    szczególności w dualu,
    non stop się wiesza.
    System się psuje,
    czasem pomaga przywracanie systemu itp.

    Czy jest na to jakaś rada?
    Jakieś ustawienia w BIOSie?
    (Próbowałem zwiększenia napięcia do max. 2.0v i chyba jeszcze gorzej).

    Wymiana pamięci na inne? Jakie?
    Jakim softem sprawdzić działanie RAMu pod Vistą?

    --
    takeshin
    Generator Lorem Ipsum