  • 1. Data: 2010-02-01 00:01:19
    Temat: Włączanie exe przez przeglądarkę - problem
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś wie czy można ( jak tak, to w jaki sposób) na stronie www dać
    linka,
    który będzie mi mógł otworzyć plik exe przez przeglądarkę? Plik ten
    znajdować się będzie u mnie na dysku komputera.
    Innymi słowy chcę na stronce mieć możluwość włączania zdalnego danego
    programu, który będzie chodziił w tle umnie na komputerze.

    Wszelkie sugestie mile widziane.
    Brakuje mi pomysłu, google przeszukałem nie natrafiając na odpowiedź
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-01 09:11:52
    Temat: Re: Włączanie exe przez przeglądarkę - problem
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-02-01, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Innymi słowy chcę na stronce mieć możluwość włączania zdalnego danego
    > programu, który będzie chodziił w tle umnie na komputerze.

    Jeszcze może z podaniem argumentów temu programowi? Tak żeby można było
    uruchomić `/bin/rm -rf /home`?

    > Wszelkie sugestie mile widziane.
    > Brakuje mi pomysłu, google przeszukałem nie natrafiając na odpowiedź

    Bo to głupi pomysł jest.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2010-02-01 10:08:57
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 01:01:19 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > Innymi słowy chcę na stronce mieć możluwość włączania zdalnego danego
    > programu, który będzie chodziił w tle umnie na komputerze.
    jest to możliwe jeśli:
    a) serwer WWW jest na Twoim komputerze, wtedy link do jakiegoś skryptu,
    który zrobi exec('/path/myapp'),
    w sumie może to być realizowane ze zdalnego serwera WWW + jakiś
    port otwarty na Twoim komputerze oprogramowany do komunikacji
    b) na serwerze WWW baza z tabelą np. TODO, kliknięcie linku uruchamia
    skrypt, który dodaje pozycje do tabeli + skrypt na Twoim komputerze
    do cyklicznego sprawdzania w/w bazy>tabeli TODO, jeśli się pojawia
    wpis to robisz coś tam. (cron+python/php/ruby/...)

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl

  • 4. Data: 2010-02-01 10:38:41
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Jeszcze może z podaniem argumentów temu programowi? Tak żeby można było
    > uruchomić `/bin/rm -rf /home`?

    > Bo to głupi pomysł jest.

    nie rozómież tfurcuf wirusuf

  • 5. Data: 2010-02-05 13:32:53
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Czy ktoś wie czy można ( jak tak, to w jaki sposób) na stronie www dać
    > linka,
    > który będzie mi mógł otworzyć plik exe przez przeglądarkę?

    A chciałbyś, żeby jakaś ruska strona była w stanie uruchomić ci coś na
    dysku? Może być to nawet program z twojego dysku, w stylu "format c:" na
    przykład..

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2010-02-05 14:56:38
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message

    > A chciałbyś, żeby jakaś ruska strona była w stanie uruchomić ci coś na
    > dysku? Może być to nawet program z twojego dysku, w stylu "format c:" na
    > przykład..

    A może pytającemu idzie o

    <form action="http://server.com/cgi/my_very_own_exe_unpack
    er.php"
    enctype="multipart/form-data" method="post">
    <input type="file" name="exe_file">
    </form>

    ...i serwer zwraca stronę np. ze zrzutem do hex :-)

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite