  • 1. Data: 2018-08-03 22:36:28
    Temat: Data produkcji scalaka
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Szukam informacji na temat kodow daty produkcji pamięci
    ST/Numonyx/Micron...

    Mam scalaki kupione jako Numonyx/Micron ale mają wciąż wydrukowane logo ST.

    Part number M29W640GH

    Mają kody następujące:
    70NB6 - to będzie czas dostępu 70ns, ale NB6 to nie wiem...
    W następnej linii 99AAD VS
    W następnej MYS 99 946

    Ktoś się orientuje jak to rozkodować?

    Czyżby to były scalaki z roku 1999???
    Dziś kupione??? Opad szczęki...

  • 2. Data: 2018-08-03 23:43:41
    Temat: Re: Data produkcji scalaka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 22:36, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Part number M29W640GH
    >
    > Mają kody następujące:
    > 70NB6 - to będzie czas dostępu 70ns, ale NB6 to nie wiem...

    NB = 56-pin TSOP, 14mm x 20mm (available upon request)
    6 = -40°C to 85°C

    > W następnej linii 99AAD VS
    > W następnej MYS 99 946

    MYS = Malaysia,
    2-digit Test Site (99 - Muar)
    46 week

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-08-03 23:44:13
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-03 o 22:36, Pszemol pisze:
    > Czyżby to były scalaki z roku 1999??? Dziś kupione??? Opad
    > szczęki...

    Nie ma potrzeby co pół roku wymyślać... koła! Czy ujarzmiać ognia.
    Jak coś działa, i jest niezawodne, a nie ma na horyzoncie potrzeby, aby
    to jakoś po-komplikować (czytaj: wyposażyć w kolejne funkcjonalności),
    to się to montuje, nie przejmując się, że z minionego... millenium!
    (tak, tak. Jak ten czas leci!)

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 4. Data: 2018-08-03 23:50:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Part number M29W640GH
    >
    > Mają kody następujące:
    > 70NB6 - to będzie czas dostępu 70ns, ale NB6 to nie wiem...

    Patrzę na większą ilość tych płytek i te ktore zostały zrobione rok, 2 lata
    temu mają scalaki z kodem:

    99A1V VS
    MYS 99 646

    99A01 VS
    MYS 99 705

    Płytki zrobione niedawno, w tym roku na wiosnę, mają kody:

    99AAD VS
    MYS 99 946

    99B1R VS
    MYS 99 934

    Zgaduję, że trzy ostatnie cyfry to kod roku i numer tygodnia (bo nie mam
    żadnego który kończyłby sie cyframi większymi niż 52) ... i dostaliśmy
    jakies starocie z 2009 roku...

    Wolałbym jednak nie zgadywać, a nie mogę znaleźć odpowiedniego dokumentu
    tłumaczącego te kody produkcji...

  • 5. Data: 2018-08-03 23:52:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > NB = 56-pin TSOP, 14mm x 20mm (available upon request)
    > 6 = -40°C to 85°C

    > MYS = Malaysia,
    > 2-digit Test Site (99 - Muar)
    > 46 week

    O, teraz zobaczyłem Twoj wpis...
    Skąd bierzesz te dane?
    Podesłałbyś linka do dokumentu?

  • 6. Data: 2018-08-03 23:57:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 23:43, Irokez pisze:

    > NB = 56-pin TSOP, 14mm x 20mm (available upon request)
    > 6 = -40°C to 85°C

    Assembly site : 99 = Muar
    Lot Number: AAD
    Wafer Fab Site: VS=? (VH = Carrollton, VP = Phoenix)

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-08-03 23:58:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 23:52, Pszemol pisze:

    > O, teraz zobaczyłem Twoj wpis...
    > Skąd bierzesz te dane?
    > Podesłałbyś linka do dokumentu?

    ST AN926

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-08-04 00:06:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > ST AN926

    No super dzięki, znalazłem tą notę, z tym że ostatnia modyfikacja tego
    dokumentu to 2008 rok :-)

    I według tego dokumentu jednocyfrowy kod da się zinterpretować tylko jako
    2001-2009 :-)

    Czyli co, najnowszy scalak jest z 2009 roku??? Jaja... myślałem że 646 to
    46 tydzień 2016 roku :-)