    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dell Studio 1735 na Śląsku?
    Date: Thu, 22 Jan 2009 21:44:18 +0100

    Podoba mi się Dell Studio 1735, naoglądałem się filmów, naczytałem opinii
    itd itd. Niemniej nauczony wcześniejszym zakupem tandetnych klawiszy od
    Logitecha (Wave), chciałbym sobie lapka pomacać... są gdzieś na Śląsku? Bo
    jak patrzę po salonach to opanowane przez Toshiby i hp wszystko.

    BTW, wiem że entegieee, ale... ktoś na tym dellu wrzucał linuksy? Wszystko
    działa (w sensie sterowników)?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net