  • 1. Data: 2009-01-22 20:44:18
    Temat: Dell Studio 1735 na Śląsku?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Podoba mi się Dell Studio 1735, naoglądałem się filmów, naczytałem opinii
    itd itd. Niemniej nauczony wcześniejszym zakupem tandetnych klawiszy od
    Logitecha (Wave), chciałbym sobie lapka pomacać... są gdzieś na Śląsku? Bo
    jak patrzę po salonach to opanowane przez Toshiby i hp wszystko.

    BTW, wiem że entegieee, ale... ktoś na tym dellu wrzucał linuksy? Wszystko
    działa (w sensie sterowników)?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-01-22 20:55:28
    Temat: Re: Dell Studio 1735 na Śląsku?
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

> [...]
    > Logitecha (Wave), chciałbym sobie lapka pomacać... są gdzieś na Śląsku? Bo
    > jak patrzę po salonach to opanowane przez Toshiby i hp wszystko.

    Pomacac jak pomacac. Sprobuj kupic w wybranej konfiguracji...
    Szukalem co prawda 1535 z matryca podswietlana LED, z wolnym C2D (~ 2.0GHz)
    i 4GB RAMu. Co najwazniejsze dla osoby, ktora miala byc wlascicielka tegoz
    mial byc albo czerwony albo w "mazaje" z wzorami strukturalnymi (bo to Pani
    Chemik :-)).
    W Polsce takie marzenie jest niespelnialne :-) Skonczylo sie na zakupie XPSa
    M1530, czerwonego podwietlanego LED.

    Della Studio 1535 mozna pomacac w ElectroWorld, przynajmniej w Gdansku.
    Moim skromnym zdaniem seria XPS jest wyraznie lepiej od niego wykonana.

    Jesli chodzi o delle to ciekawie wyglada (przynajmniej na papierze) nowa
    seria XPS :-) nomen omen Studio.
    Szczegolnie Dell XPS 16 z matryca podswietlana diodami RGB. Szkoda tylko ze
    doplata do tejze to ~ 750zl. Standardowa matryca w tej nowej serii ma
    podswietlanie bialymi diodami LED.
    Ale ze notebook mial byc czerwony to XPS Studio odpadl w przedbiegach.

  • 3. Data: 2009-01-22 21:14:20
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    scatterbrain wrote:

    > Moim skromnym zdaniem seria XPS jest wyraznie lepiej od
    > niego wykonana.

    Moim skromnym zdaniem jest dokładnie odwrotnie, oczywiście pomijając
    fakt, że XPS to półka "power", z wszystkimi bonusami jakie się z tym
    wiążą, a Studio tak jak Inspiron, czyli "home". W Studio poprawili
    większość niedoróbek XPS-a, czyli minijacki, koszmarny touchpad,
    skrzypiącą pokrywę i niedoróbki w składaniu obudowy. Naprawdę wygląda
    solidniej i ładniej i, IMO, ma ciut fajniejszą klawiaturę, taką
    chropowatą, lepiej czuć gdy palec zmienia klawisz. Co do matrycy to się
    nie wypowiem, bo w XPS-ie M1530 mam 1440x900, a w Studio 1537 tylko
    1280x800 WLED.

    --
    tbr