  • 11. Data: 2009-02-24 22:30:56
    Temat: Re: Delphi pomoc
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Tue, 24 Feb 2009 23:25:19 +0100, Przemyslaw Osmanski

    Chyba tobie napisalem: pierdziel sie

    A.L.

  • 12. Data: 2009-02-24 22:34:23
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Tue, 24 Feb 2009 16:30:56 -0600, A.L. <a...@z...com> wrote:

    >On Tue, 24 Feb 2009 23:25:19 +0100, Przemyslaw Osmanski

    >Chyba tobie napisalem: pierdziel sie
    >
    >A.L.

    Pomylka. To chyba nei tobie pisalem. Wiec pisze

    A.L.

  • 13. Data: 2009-02-24 22:38:20
    Od: A.L. <a...@z...com>

> [...]
    >oferujacych oprogramowanie wspomagajace prace DB...
    >Nieomylnosc A.L. jest przeciez dogmatem... :/

    Wie Pan, Panie O. w Polsce to roznych rzeczy sie uzywa, ba przyklad
    Windows3.11, Clipper a i Dbase 4, co na wlsane oczy widzialem nei
    dalej niz 3 miesiace temu. I duza firma oglasza sie ze kupi milion
    dyskietek, bo jedna z najwiekszych firm panstwowych ma "dyskietkowy
    network".

    Natomiast poza Polska, nei zdarcylo mi sie ANI razu, od czasu
    powstanei Delphi, wideziec ANI jednego ogloszenia o prace gdzie byloby
    potzrebne Delphi. Ot, w takim zasczianie meiszkam.

    A.L.

  • 14. Data: 2009-02-25 00:07:25
    Od: wloochacz <w...@n...dgbit.spameromnie.pl>

    A.L. pisze:
    /ciach/
> [...]
    > dalej niz 3 miesiace temu. I duza firma oglasza sie ze kupi milion
    > dyskietek, bo jedna z najwiekszych firm panstwowych ma "dyskietkowy
    A ty jesteś tam adminem, od której warstwy tej sieci? Pewnie najniższej,
    znaczy na szmacie rządzisz?

    > Natomiast poza Polska, nei zdarcylo mi sie ANI razu, od czasu
    > powstanei Delphi, wideziec ANI jednego ogloszenia o prace gdzie byloby
    > potzrebne Delphi. Ot, w takim zasczianie meiszkam.
    Jesteś ślepy. Bo to, że jesteś "as-is", to każdy widzi - i nie ma co się
    rozpisywać.
    Co do pracy poza Polską dla Delphiarzy:
    http://www.inqjobs.co.uk/results?keywords=Delphi&loc
    ation=&jt=&utm_source=itjobswatch.co.uk&utm_medium=w
    idget&utm_campaign=widget
    ...pierwszy wynik z googl'a
    Aaa... w takiej Brazyli jest tonaprawdę popularny język/IDE/whatever.
    Nie mam pojęcia dlaczego, ale tak jest ;-)

    --
    wloochacz

  • 15. Data: 2009-02-27 10:11:07
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@z...com> napisał w wiadomości
    > Jezeli maja juz soft w Delphi, to prawdopodobnie nie widza
    > potzreby/mozliwosci przepisywania na cokolwiek.
    > Natomiast zeby robic NOWY projekt w Delphi, to tzreba miec nei w
    > porzadku... Chyba ze ktos jest hobbysta i mu wszystko jedno
    > A.L.
    > P.S. Ja czasem uzywam Turbo Pascala 3.02. Jako kalkulatora.

    A to jakie wg Ciebie jest najlepsze środowisko do pisania natywnych,
    desktopowych aplikacji pod win? Nawet nie wychodź z VS, C++ i MFC bo tutaj
    to jest na prawdę cieniutko.

  • 16. Data: 2009-02-27 10:56:37
    Od: Krzysiek Kowaliczek <k...@g...com>

    gosmo wrote:
    > A to jakie wg Ciebie jest najlepsze środowisko do pisania natywnych,
    > desktopowych aplikacji pod win? Nawet nie wychodź z VS, C++ i MFC bo tutaj

    Do GUI polecam bibliotekę Qt (1) + C++. Wersja 4.5 będzie
    dostępna na LGPL, więc można będzie jej używać w programach
    komercyjnych za darmo. Druga opcja to .NET. W każdym razie
    co do pisania nowego projektu w Delphi mam takie samo zdanie
    co A.L.

    1. http://www.qtsoftware.com/qt-in-use

    Pozdrawiam
    KK

  • 17. Data: 2009-02-27 13:03:21
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>

    Krzysiek Kowaliczek pisze:

> [...]
    > komercyjnych za darmo. Druga opcja to .NET. W każdym razie
    > co do pisania nowego projektu w Delphi mam takie samo zdanie

    QT i .NET natywne? Pewno jeszcze i java... :/ Chyba nie wiesz co to
    znaczy natywne...

    A ja Ci powiem tak, jesli chodzi o nowe projekty przy zalozeniu ze maja
    byc natywne to tylko Delphi. I nie widze zadnej alternatywy zarowno dla
    szybkosci tworzenia aplikacji jak i jej koncowej jakosci.
    Problem jest tylko tego typu, ze na rynku istnieje stereotyp, ze w
    Delphi wyklikuje sie aplikacje i wszystko co jest trudniejsze od
    notatnika jest nie do zrobienia.
    Jest jednak dokladnie odwrotnie i jako pakiet / srodowisko jest na
    chwile obecna jednym z lepszych dostepnych na rynku RAD (ale takiego z
    prawdziwego zdarzenia a nie skladakow itp).

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM
    www.soft-system.pl

  • 18. Data: 2009-02-27 13:27:42
    Od: "Lukasz Kmiecik" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kowaliczek" <k...@g...com>
    napisał w wiadomości news:go8gov$pqu$1@news.onet.pl...

> [...]
    > komercyjnych za darmo. Druga opcja to .NET. W każdym razie
    > co do pisania nowego projektu w Delphi mam takie samo zdanie

    Tak jak napisales, QT bedzie dostepne do celow komerycjnych.
    Poki co do aplikacji natywnych nadaja sie tylko Delphi/Buidler/Turbo.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 19. Data: 2009-02-27 13:31:01
    Od: Krzysiek Kowaliczek <k...@g...com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > QT i .NET natywne? Pewno jeszcze i java... :/ Chyba nie wiesz co to
    > znaczy natywne...

    Że co? Jak Qt samo rysuje kontrolki to już aplikacja nie
    jest natywna. Użytkownikowi końcowemu i tak to lata czy
    będzie miał kontrolki windowsa czy nie. Wybiorę to co według
    mnie jest lepsze. Co do .NET to i tak obecnie większość
    użytkowników ma to zainstalowane. Więc czemu nie?

    Pozdrawiam
    KK

  • 20. Data: 2009-02-27 14:35:31
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>

    Krzysiek Kowaliczek pisze:

> [...]
    > mnie jest lepsze. Co do .NET to i tak obecnie większość
    > użytkowników ma to zainstalowane. Więc czemu nie?

    Bo jest wolniejsze? Bo jesteś zależny od firmy trzeciej (QT)? Bo jesteś
    narażony na ciągłe zmiany i brak prostej przenosniosci pomiedzy
    wersjami(.NET)?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --