  • 1. Data: 2016-09-14 14:56:53
    Temat: Pomocy
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Jaką wysokość siedziska mają simson s 50/51 i suzuki ts 50.Czy przy
    wzroście 160 będzie mi wygodnie?Jeśli ktoś ma coś takiego do 2200,to niech
    pisze

  • 2. Data: 2016-09-14 15:16:48
    Temat: Re: Pomocy
    Od: tomeczkin <tomeczkin@_NOSPAM_wp.pl>

    Tak

  • 3. Data: 2016-09-14 17:06:27
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    A tak dokładniej w cm,chodzi mi o suzuki ts 50

  • 4. Data: 2016-09-16 15:25:07
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu środa, 14 września 2016 14:56:54 UTC+2 użytkownik powerplayer9191 napisał:
    > Jaką wysokość siedziska mają simson s 50/51 i suzuki ts 50.Czy przy
    > wzroście 160 będzie mi wygodnie?Jeśli ktoś ma coś takiego do 2200,to niech
    > pisze
    >
    > --

    jak pytasz o Temptera połowa lat 90tych czyli endurowaty motorower to przy 160 da
    radę, w dodatku się ugina pod kierowcą kilka cm. Mam takiego ale nie planuję
    sprzedać.

    KJ