  • 11. Data: 2010-10-22 00:34:39
    Temat: Re: Diesel zima
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:i9q7t2$pio$1@news.onet.pl...

    > Tak czy inaczej - sprawdzamy czy stacja ma olej "arktyczny", a nie tam
    > zwykly "zimowy".

    A dlaczego nie sprzedawac "arktycznego" caly rok?
    Nie opyla sie, czy latem bedzie "za plynny" ?

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-10-22 00:35:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie sprzedawac "arktycznego" caly rok?
    > Nie opyla sie,

    Dokładnie.
    Dodatki dodawane do oleju w celu zapewnienia parametrów za darmo nie są.

  • 13. Data: 2010-10-22 02:18:53
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <

    > Wiesz, ja pewnie nie wiem co mówię, ale w kilkunastoletnim BMW e34 525
    > tds stosowałem tą zasadę. ŚWIECE - AKU - FILTRY - DYKTA ...
    >
    > Po nocce na -35 (bieszczady) ta suka paliła na dotyk ... benzyniaki
    > umierały ...

    Rafciu coś piłeś dzisiaj, czy po prostu fantazja ułańska dziś ponosi?

  • 14. Data: 2010-10-22 02:23:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Rafciu coś piłeś dzisiaj, czy po prostu fantazja ułańska dziś
    > ponosi?

    Że tak spytam ... Nie wierzysz, że diesel na -30 może odpalić
    bez marudzenia ???

    Rozumiem, że też jesteś zwolennikiem nie używania ręcznego, bo
    się zacina ...
    6008

  • 15. Data: 2010-10-22 02:24:38
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > Tankuje na Statoil, zeszla zima bywalo nawet -30 i nigdy nie mialem
    > zadnych problemow z paliwem. Nie dolewalem zadnych dodatkow.

    Nie wiem czy to reguła czy przypadek, ale ubiegłą zimę lałem tylko gold
    na statoil i nigdy nie miałem problemu z uruchomieniem autka. Auto "pod
    chmurą", również żadnych dodatków.

  • 16. Data: 2010-10-22 02:34:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Że tak spytam ... Nie wierzysz, że diesel na -30 może odpalić bez
    > marudzenia ???
    >
    > Rozumiem, że też jesteś zwolennikiem nie używania ręcznego, bo się
    > zacina ...

    sorki, pewnie moja wypowiedż była niegrzeczna
    cd... nie ma sprawy...wierzę, że odpala, miałem już z 10 diesli w tym
    ostatni CR i przyznaję, że moj CR odpalił w ubiegłym roku jako jedyny z
    Diesli, natomiast Twoje stwierdzenie, że silniki benznowe nie mogą się
    równać z Dieslem wkładam jak zwykle między bajki...nie ze mną te numery
    ;-)

  • 17. Data: 2010-10-22 07:28:36
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > okresie zimowym na firmowych stacjach bedzie OK i nie wytraci sie parafina

    Jak była ostatnio ta mroźna zima to zaraz pojawiło sie mase tematów z
    zamarzającym paliwem. Przekrój stacji był pełen (BP, Statoil, Orlen itp).
    Paliwa uszlachetnione niczym sie nie wyróżniały na plus jesli chodzi o
    niskie temp.

  • 18. Data: 2010-10-22 07:30:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Ale ja się nie znam, miałem tedeesa, paliłem go bez problemu na -30
    > stopniach i leciałem w trasę (ile to już lat temu była zima stulecia z
    > mega mrozami ? 4 lata ?)

    W zeszłym roku ? :)

  • 19. Data: 2010-10-22 07:32:06
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mam złe doświadczenia z ON Orlenu (tym tańszym i droższym). Lany w grudniu
    > (a więc chyba juz powinni mieć w zbiornikach zimowy) "zamarzał" przy -10,
    > gdy samochód stał pod gołym niebem przez noc. Teraz zimą tankuję na jedne
    > ze stacji PKS. Jest zazwyzaj kilka groszy droższe, ale wiem, ze nie
    > "zamarznie" (leją to też do autobusów, bez żadnych dodatków, a autobusy
    > muszą chodzić). Zauważyłem jedynie, że spaliny w tej ropy mająinny zapach
    > i bardziej gryzą w oczy. Paliwo mająchyba chyba Lotosu.

    Poniżej pojawi sie pewnie pełen przekrój stacji paliw w których warto
    tankować i nie ale dodam że mnie Lotos też jeszcze nie zawiódł.

  • 20. Data: 2010-10-22 07:35:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > No i teraz badz tu madry - Orlen sprzeda ci/innym stacjom klase F
    > czy klase 2 ?
    > A po sprzedazy odnotujesz -15 czy -25 ?
    > A twoje auto ma podgrzewacz paliwa czy nie ma ?
    > ... no i niektorzy nie dojechali :-)
    >
    > Tak czy inaczej - sprawdzamy czy stacja ma olej "arktyczny", a nie tam
    > zwykly "zimowy".

    Ja zauważyłem że jak pierwszy raz danej zimy sa mrozy to ON zamarza wielu
    osobom a potem to już coraz mniej. Pewnie jedna z przyczyn że w końcu ktoś
    na stacji zauważy że jest mróz i trzeba zamówić coś lepszego