eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczefo trabant nie zrobił kariery? › Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
  • Data: 2015-02-14 21:02:21
    Temat: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zanim samochód jest prowadzony przez człowieka, to musi być pancerny przy zderzeniu,
    pochłaniać energię, być jego własnością (czyli być tani), mieć cechy wyrażające
    charakter kierowcy (duży/mały, muskularny/elegancki, męski/damski itd), dopóty stali
    nie da się wyeliminować na konsumenckim rynku, gdzie w walce o klienta trzeba żyłować
    koszty produkcji i corocznego przeprojektowania każdego modelu. W chwili kiedy jazda
    samochodem będzie wyglądać jak w starym Total Recall, czyli będziesz wsiadał do
    zrobotyzowanej taksówki która zawsze przyjeżdża wtedy kiedy jej potrzebujesz,
    samochody zaczną być inne. Konkurencja przejdzie w obszar kosztu utrzymania, czyli
    wygląd się zunifikuje, trwałość poprawi, uprości się serwis itd. A materiały
    konstrukcyjne przestaną być dobierane pod kątem kosztu wytworzenia karoserii i jej
    bezpieczeństwa przy zderzeniu, bo po pierwsze samochodów na świecie będzie znacznie
    mniej, a po drugie nie będzie kolizji. Samochód będzie platformą, skorupą w której
    raz na jakiś czas wymieni się silnik, elektronikę, co tam będzie trzeba i dalej w
    trasę. Tak jak dzisiejsze samoloty: płatowiec ma wytrzymać jak najdłużej, a to co
    jest do wymiany, ma dać się wymienić jak najszybciej i jak najłatwiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: