eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczefo trabant nie zrobił kariery? › Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
  • X-Received: by 10.140.89.84 with SMTP id u78mr192597qgd.10.1423944141279; Sat, 14 Feb
    2015 12:02:21 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.89.84 with SMTP id u78mr192597qgd.10.1423944141279; Sat, 14 Feb
    2015 12:02:21 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
    ews.com!hl2no16371448igb.0!news-out.google.com!c1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no5
    97396qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 14 Feb 2015 12:02:21 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.206.43.230;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 89.206.43.230
    References: <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 14 Feb 2015 20:02:21 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34387
    [ ukryj nagłówki ]

    Zanim samochód jest prowadzony przez człowieka, to musi być pancerny przy zderzeniu,
    pochłaniać energię, być jego własnością (czyli być tani), mieć cechy wyrażające
    charakter kierowcy (duży/mały, muskularny/elegancki, męski/damski itd), dopóty stali
    nie da się wyeliminować na konsumenckim rynku, gdzie w walce o klienta trzeba żyłować
    koszty produkcji i corocznego przeprojektowania każdego modelu. W chwili kiedy jazda
    samochodem będzie wyglądać jak w starym Total Recall, czyli będziesz wsiadał do
    zrobotyzowanej taksówki która zawsze przyjeżdża wtedy kiedy jej potrzebujesz,
    samochody zaczną być inne. Konkurencja przejdzie w obszar kosztu utrzymania, czyli
    wygląd się zunifikuje, trwałość poprawi, uprości się serwis itd. A materiały
    konstrukcyjne przestaną być dobierane pod kątem kosztu wytworzenia karoserii i jej
    bezpieczeństwa przy zderzeniu, bo po pierwsze samochodów na świecie będzie znacznie
    mniej, a po drugie nie będzie kolizji. Samochód będzie platformą, skorupą w której
    raz na jakiś czas wymieni się silnik, elektronikę, co tam będzie trzeba i dalej w
    trasę. Tak jak dzisiejsze samoloty: płatowiec ma wytrzymać jak najdłużej, a to co
    jest do wymiany, ma dać się wymienić jak najszybciej i jak najłatwiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: