-
X-Received: by 10.140.89.84 with SMTP id u78mr192597qgd.10.1423944141279; Sat, 14 Feb
2015 12:02:21 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.89.84 with SMTP id u78mr192597qgd.10.1423944141279; Sat, 14 Feb
2015 12:02:21 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
ews.com!hl2no16371448igb.0!news-out.google.com!c1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no5
97396qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Sat, 14 Feb 2015 12:02:21 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.206.43.230;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 89.206.43.230
References: <5...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Sat, 14 Feb 2015 20:02:21 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 18
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34387
[ ukryj nagłówki ]Zanim samochód jest prowadzony przez człowieka, to musi być pancerny przy zderzeniu,
pochłaniać energię, być jego własnością (czyli być tani), mieć cechy wyrażające
charakter kierowcy (duży/mały, muskularny/elegancki, męski/damski itd), dopóty stali
nie da się wyeliminować na konsumenckim rynku, gdzie w walce o klienta trzeba żyłować
koszty produkcji i corocznego przeprojektowania każdego modelu. W chwili kiedy jazda
samochodem będzie wyglądać jak w starym Total Recall, czyli będziesz wsiadał do
zrobotyzowanej taksówki która zawsze przyjeżdża wtedy kiedy jej potrzebujesz,
samochody zaczną być inne. Konkurencja przejdzie w obszar kosztu utrzymania, czyli
wygląd się zunifikuje, trwałość poprawi, uprości się serwis itd. A materiały
konstrukcyjne przestaną być dobierane pod kątem kosztu wytworzenia karoserii i jej
bezpieczeństwa przy zderzeniu, bo po pierwsze samochodów na świecie będzie znacznie
mniej, a po drugie nie będzie kolizji. Samochód będzie platformą, skorupą w której
raz na jakiś czas wymieni się silnik, elektronikę, co tam będzie trzeba i dalej w
trasę. Tak jak dzisiejsze samoloty: płatowiec ma wytrzymać jak najdłużej, a to co
jest do wymiany, ma dać się wymienić jak najszybciej i jak najłatwiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.15 21:46 k...@g...com
- 15.02.15 09:35 WM
- 15.02.15 11:35 Robert Wańkowski
- 15.02.15 14:35 Konrad Anikiel
- 15.02.15 14:36 WM
- 15.02.15 15:04 WM
- 15.02.15 15:09 masti
- 15.02.15 15:24 WM
- 15.02.15 15:35 masti
- 15.02.15 16:21 WM
- 15.02.15 16:28 masti
- 15.02.15 19:20 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:28 masti
- 15.02.15 19:46 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:54 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
Najnowsze wątki
- 2024-05-09 policja pomaga
- 2024-05-09 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-09 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-05-09 MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- 2024-05-09 Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- 2024-05-09 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-09 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-09 lutownica na węgiel
- 2024-05-09 Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
- 2024-05-08 Osoby które znają informacje tajne
- 2024-05-08 doprowadzenie przymusowe świadka
- 2024-05-08 Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- 2024-05-08 Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 Gruby pasożyt nasyła tajną policję na aktywistę z Rzeszy działającego w SZAP!