  • 91. Data: 2018-05-06 19:36:00
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 29.04.2018 o 16:05, Uzytkownik pisze:
    > Ale jak tylko PiS się dorwał do władzy to wszystko zaczęło drożeć i żyje
    > się coraz gorzej, a już szykują kolejne sposoby okradania obywatela.
    > Odczuwa się to we wszystkich branżach.

    Wymienianie nazwy partii w dyskusji, to jak użycie nazwy niedoszłego
    dyktatora z lat 38-42.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 92. Data: 2018-05-06 21:37:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-06 o 13:59, Budzik pisze:

    > Nikt ci nie broni podac innego przykładu.

    Myślisz że powinienem?
    Ja mam wątpliwości, na konsolach nie ma strategii, część gier
    jest tak zrobiona że dobrze chodzi na sprzęcie docelowym a kiepsko
    na tym na który grę przeportowano.
    Więc jak podam wybraną grę to zarzucisz że wybrałem tendencyjnie
    i podasz inną tym razem wybraną pod konsole.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2018-05-13 00:21:29
    Od: r...@k...net

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 08:37:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 25 Apr 2018 13:46:28 +0200, Janusz

    > Rzecz w tym, że to żadna nowość.

    Jak najbardziej nowość. Nie nowość w sensie, że wczoraj wymyślona, ale nie jest to
    jeszcze masówka pokroju głównego nurtu przemysłu motoryzacyjnego. Tak długo jak nie
    wejdzie do głównego nurtu produkcji to będzie kosztować. Kolejnym elementem jest
    popyt/podaż. Jak widać popyt przewyższa wielokrotnie podaż, więc cena musi być
    wysoka.

  • 94. Data: 2018-05-13 02:04:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na kilgram chleba trzeba cirka jebalt 65 deko maki. Reszta to woda i w sladowych
    ilosciach sol, cukier, olej, drozdze. W zyciu nie wyjda 2 zyle jak maka jest po 1,19.
    Dzisiaj kupowlem to chyba wiem. 2 zlote za kilo to ciato drozdzowe z maszynki
    wyjdzie. Bo dwa jajka potrzebne i troche wiecej cukru. Maszynka jest niezastapiona
    przy robieniu ciasta na pizze. Proporcje i sklad jak dla zwyklego chleba. Kilo maki,
    pol litra wody itd. Wychodzi ~1,7 kilograma ciasta. Miesza sie tylko raz potem
    wyciaga z maszynki, dzieli na kulki. Mnie wychodzi 9 kulek. Kulki w woreczki i do
    zamrazarki. Jak ma sie ochote na pizze i w lodowce zostalo cos do wykorzystania to
    sie rozmraza kulke, mozna w mikrofalowce ale nie wolno zeby cieple sie zrobilo. Potem
    zostawia na na dwie trzy godziny. Przegniata i robi placek. Jak jest placek to dalej
    wiadomo co zrobic. Pizza pierwsza klasa wychodzi. Zaleta jest ze nie trzeba sie
    ubabrac i nasyfic w kuchni. Rozmrozone ciasto jest jak plastelina i sie nie klei do
    rak. Dla ortodoksow zaleta moze byc to ze w pizzy jest tylko to co sami do niej
    wsadzili.

  • 95. Data: 2018-05-14 12:01:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-25 o 23:45, Poldek pisze:
> [...]
    _sa_takie_drogie_

    > Skąd ci przyszło do głowy, że samochody są drogie?
    >
    > Patrząc ile ich jest w naszym pięknym kraju (o wiele za dużo), to są za tanie.

    Pozabierać i do pegieru dać.
    A ludzie do fabryki. Abo do pegieru.