  • 81. Data: 2018-05-05 14:00:00
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Ci których ja znam nie przestawili się. Ale dla ciebie to nie
    > ważna, dla ciebie jest ważne to czego ty nie widziałeś i nie wiesz.

    Wczesniej słusznie zauwazyłes ze prywatne doswaidczenia w zestawieniu z
    danymi maja mniejsze znaczenie. Słusznie.
    Podałem ci wiec dane dotyczace sprzedazy pc vs konsola.
    A ty brniesz w prywatne doswiadczenia.
    Dziekuje.

    > Skoro stary przestaje dawać radę to należy go wymienić.
    > Bo nei daje rady. :-)

    Rozumiem, ze zrozumiałes ze pisałem o tym, ze własnie nie przestaje dawac
    rady, a tylko brak argumentów kazał ci brnąć w ten dowcipek...

    > Dla ciebie chyba, dla człowieka inteligentnego byłby wstępem
    > do ustalenia jak jest poza grupą jego znajomych.

    I jak? Udało ci sie ustalic?

    > Starałem się nie zawyżać poziomu argumentacji do tego co ty
    > sam napisałeś. Masz o to do mnie pretensję?

    Nie. Mam pretensje ze obnizasz... Moze nie pretensje. Rozczarowanie... ze
    oczekiwałem od Ciebie czegos innego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 82. Data: 2018-05-05 15:46:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 14:00, Budzik pisze:

> [...]
    > danymi maja mniejsze znaczenie. Słusznie.
    > Podałem ci wiec dane dotyczace sprzedazy pc vs konsola.

    Podałeś dane ze sprzedaży jednej wybranej gry w wybranym okresie.
    Ja też dziękuje za takie dane.

    > Rozumiem, ze zrozumiałes ze pisałem o tym, ze własnie nie przestaje dawac
    > rady, a tylko brak argumentów kazał ci brnąć w ten dowcipek...

    Zrozumiałem to co przeczytałem. A przeczytałem "stary przestaje dawac
    rade.". Zapomniałeś tam "nie" dopisać?

    > I jak? Udało ci sie ustalic?

    Tak. Teraz czekam aż ty to zrobisz.
    Ale wygląda że długo poczekam. :-)

    > Nie. Mam pretensje ze obnizasz... Moze nie pretensje. Rozczarowanie... ze
    > oczekiwałem od Ciebie czegos innego.

    Nie obniżam, przyłączyłem się do rozmowy kiedy przeczytałem to co
    napisałeś. I oceniłem tak jak napisałem. Ale oczywiście możesz
    oczekiwać że ktoś cię lepiej potraktuje.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2018-05-05 15:47:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 12:50, mk4 pisze:

    > Stary nie pitol bo zalosc. Budzik ma tu akurat racje z tymi telewizorami.

    Bardzo się ciesze że odniosłeś takie wrażenie, jeszcze bardziej że
    podzieliłeś się nim z nami.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-05-05 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Bardzo się ciesze że odniosłeś takie wrażenie, jeszcze bardziej że
    > podzieliłeś się nim z nami.

    Co? Szkoda ze nie odniosł sie do twoich merytorycznych argumentów prawda?
    A nie, zaraz... przeciez zadnych nie podałes :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 85. Data: 2018-05-05 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Podałeś dane ze sprzedaży jednej wybranej gry w wybranym okresie.
    > Ja też dziękuje za takie dane.

    Lepsze przykladowe dane ze sprzedazy jednej gry niz twoje "dane"

    > Zrozumiałem to co przeczytałem. A przeczytałem "stary przestaje
    > dawac rade.". Zapomniałeś tam "nie" dopisać?

    Nadal udajesz ze nie zrozumiałes zeby brnąć w dogadywanie zamiast w
    konkrety?

    > Tak. Teraz czekam aż ty to zrobisz.
    > Ale wygląda że długo poczekam. :-)

    Ustaliłes i zachowałes dla siebie? ROTFL...

    > Nie obniżam, przyłączyłem się do rozmowy kiedy przeczytałem to co
    > napisałeś. I oceniłem tak jak napisałem. Ale oczywiście możesz
    > oczekiwać że ktoś cię lepiej potraktuje.

    I znow brak merytorycznych argumentów... Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 86. Data: 2018-05-05 23:04:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Lepsze przykladowe dane ze sprzedazy jednej gry niz twoje "dane"

    Ależ oczywiście, na tej samej zasadzie jak twoje "nie bo nie".

    > Nadal udajesz ze nie zrozumiałes zeby brnąć w dogadywanie zamiast w
    > konkrety?

    Ja nie brnę w dogadywanie, ja pokazałem konkretną wypowiedź na widok
    której ty dogadujesz.

    > Ustaliłes i zachowałes dla siebie? ROTFL...

    Ależ napisałem tobie. Nie moja wina że nie uwierzyłeś i brniesz
    w dyskusję.

    > I znow brak merytorycznych argumentów... Ech...

    Padły tam gdzie były potrzebne.
    Na twój tekst że "obniżam" argumentów nie potrzeba.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2018-05-05 23:05:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 18:59, Budzik pisze:

    > Co? Szkoda ze nie odniosł sie do twoich merytorycznych argumentów prawda?
    > A nie, zaraz... przeciez zadnych nie podałes :))))

    Chcesz przenieść dyskusję z miejsca gdzie nie wyszły ci merytoryczne
    argumentu tutaj?

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2018-05-06 09:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Ależ oczywiście, na tej samej zasadzie jak twoje "nie bo nie".

    Naprawde - uwazasz, ze dane ze sprzedazy jednej gry pokazujące wyrażny
    trend przewagi konsolowiczów nad Pc-towcami sa tyle samo warte co twoje
    pieprzenie pt "uwazam inaczej bez podparcia sie jakimikolwiek danymi"?

    rozmowa z Toba jest widze stratą czasu...

    > Ja nie brnę w dogadywanie, ja pokazałem konkretną wypowiedź na widok
    > której ty dogadujesz.

    OJPierdole.... Czego nie zrozumiałes? Masz jakis problem z rozumieniem
    słowa pisanego?
    Diagram ci rozpisac?
    Sprawa jest prosta: komputery starzeją się wolniej - ergo nie ma potrzeby
    wymiany co kilka lat na nowy.
    Teraz zrozumiałes? Dasz rade w koncu idniesc sie do meritum?

    > Ależ napisałem tobie. Nie moja wina że nie uwierzyłeś i brniesz
    > w dyskusję.

    Masz racje, brniecie w dyskusje z Toba to jakas forma masochizmu...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 89. Data: 2018-05-06 12:17:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-06 o 09:59, Budzik pisze:

    > Naprawde - uwazasz, ze dane ze sprzedazy jednej gry pokazujące wyrażny
    > trend przewagi konsolowiczów nad Pc-towcami sa tyle samo warte co twoje
    > pieprzenie pt "uwazam inaczej bez podparcia sie jakimikolwiek danymi"?

    Tak. Zwłaszcza jak ta jedna była pisana pod konsolę a potem na siłę
    portowana na komputery.

    > rozmowa z Toba jest widze stratą czasu...

    Widać lubisz czas tracić.

> [...]
    > wymiany co kilka lat na nowy.
    > Teraz zrozumiałes? Dasz rade w koncu idniesc sie do meritum?

    Nie zrozumiałem dlaczego ty nie rozumiesz kiedy wykazuje że mijasz się
    z prawdą w pisanym tekscie. Specjalnie to robisz?

    > Masz racje, brniecie w dyskusje z Toba to jakas forma masochizmu...

    Nie brnij, zacznij czytać ze zrozumieniem zamiast wypierać się
    że pisząc białe miałeś na myśli czarne.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2018-05-06 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Tak. Zwłaszcza jak ta jedna była pisana pod konsolę a potem na siłę
    > portowana na komputery.

    Nikt ci nie broni podac innego przykładu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam