  • 11. Data: 2018-12-06 09:32:28
    Temat: Re: Do Tomka Pyry - elektronika ponoć wiele potrafi
    Od: p...@g...com

    -- Peugeot 307 przy napędzie na jedną oś tez ma ESP

    ESP nie ma nic wspolnego z napedem 4WD

  • 12. Data: 2018-12-06 11:01:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-12-2018 o 18:28, Marek S pisze:

    > A no właśnie. W 2002r raczej takich bajerów nie było.

    Automatyczne włączanie awaryjnych przy awaryjnym hamowaniu było i w
    latach 90-tych.

  • 13. Data: 2018-12-06 13:30:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 09:25, Kris pisze:

    > Peugeot 307 przy napędzie na jedną oś tez ma ESP

    Ja nie mam ESP w 307'ce

  • 14. Data: 2018-12-06 14:40:57
    Od: p...@g...com

    --Ja nie mam ESP w 307'ce

    znaczy sie golas :-) znajomy mial 307 sw z 2002 i byla, golf IV 2001 mial ale focus z
    2000r tylo asr, decyduje wersja wyposazeniowa i/lub moc silnika

  • 15. Data: 2018-12-06 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > A no właśnie. W 2002r raczej takich bajerów nie było.

    Moze dołozone? Sa takie dostawki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 16. Data: 2018-12-06 20:15:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Peugeot 307 przy napędzie na jedną oś tez ma ESP

    A to mnie źle poinformowano. W Mercach przynajmniej tak jest (w/g
    informacji jaką mi udzielono), że ESP idzie tylko do 4matic'ów. Pewnie
    mimowolnie mi się to źle pokojarzyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2018-12-06 20:16:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-06 o 11:01, Cavallino pisze:

    > Automatyczne włączanie awaryjnych przy awaryjnym hamowaniu było i w
    > latach 90-tych.

    Wow. Nie wiedziałem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2018-12-06 20:22:59
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 06 Dec 2018 20:15:11 +0100, Marek S wrote:

    > A to mnie źle poinformowano. W Mercach przynajmniej tak jest (w/g
    > informacji jaką mi udzielono), że ESP idzie tylko do 4matic'ów. Pewnie
    > mimowolnie mi się to źle pokojarzyłem.

    Może nie o ESP chodziło, tylko o ETS?

    Mateusz

  • 19. Data: 2018-12-06 23:03:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Może nie o ESP chodziło, tylko o ETS?

    Na 100% ESP gdyż mam właśnie Merca z napędem 4x4 i guzik z tym oznaczeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2018-12-07 08:51:25
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 23:03, Marek S pisze:

    > Na 100% ESP gdyż mam właśnie Merca z napędem 4x4 i guzik z tym oznaczeniem.

    To dawno temu byłeś w salonie, bo od kilku lat lat ESP spotkałbyś nawet
    w Matizie, gdyby był nadal produkowany ;)

    https://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/473797,esp-t
    o-obowiazkowe-wyposazenie-samochodow-od-1-listopada-
    jak-dziala-esp.html

    --
    viktorius