  • 1. Data: 2013-09-14 17:10:22
    Temat: Do przemyślenia dla niektórych...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14602830,
    Precedensowy_wyrok__Winny__choc_mial_pierwszenstwo.h
    tml

    Pierwszeństwo i zielone światło nie zwalnia od przestrzegania
    innych przepisów. Mercedes E 6.3 AMG szybko jeździ, szkoda że
    bezmyślnie i po mieście :>

  • 2. Data: 2013-09-14 17:14:45
    Temat: Re: Do przemyślenia dla niektórych...
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-14 17:10, Artur Maśląg pisze:
> [...]

    > Pierwszeństwo i zielone światło nie zwalnia od przestrzegania
    > innych przepisów. Mercedes E 6.3 AMG szybko jeździ, szkoda że

    Byłooo starre :P

  • 3. Data: 2013-09-14 17:17:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-14 17:14, DoQ pisze:

    > Byłooo starre :P

    Nie odświeżam grup co 5 minut :)

  • 4. Data: 2013-09-14 17:22:40
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-14 17:17, Artur Maśląg pisze:

    > Nie odświeżam grup co 5 minut :)

    Powinieneś!
    Widzę że z netykietą jesteś na bakier!:)

  • 5. Data: 2013-09-14 17:32:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-14 17:22, DoQ pisze:

    > Powinieneś!
    > Widzę że z netykietą jesteś na bakier!:)

    A gdzie ban?

  • 6. Data: 2013-09-14 19:05:30
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Nie odświeżam grup co 5 minut :)

    Spóźniłeś się o 7... :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2013-09-14 21:29:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-14 19:05, R2r pisze:

    > Spóźniłeś się o 7... :-D

    Nic dziwnego, skoro nie odświeżam co 5 :>

  • 8. Data: 2013-09-15 21:24:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >
    > Pierwszeństwo i zielone światło nie zwalnia od przestrzegania
    > innych przepisów. Mercedes E 6.3 AMG szybko jeździ, szkoda że

    cóż powiedzieć mądry wyrok... a nie to policyjne pierdolenie że wymusił
    pierwszeństwo to winien, nie zachował odstepui winien...

    być może trzeba częściej sie jednak odwoływać do sądów w sprawach zdarzeń
    drogowych, co prawda w przypadku zwykłych kolizji stawka jest sporo niższa
    ale trzeba by w końcu doprowadzić do sytuacji gdy policja nie postępuje
    rutynowo tylko przykłada odrobine wysiłku do określenia kto jest sprawcą
    kolizji i czy aby to na pewno jest ten kto sie nim wydaje na pierwszy rzut
    oka...

    wiosną miałem podobna sytuację, która też mogła sie skończyć tragicznie dla
    kogoś, włączałem sie do ruchu z bocznej ulicy w lewo, jestem przekonany że
    prawidłowo oceniłem odległość pojazdów, gdy już byłem praktycznie na prawym
    pasie skręcając na niego, przedemną przeprół z prawej strony samochód, w
    samochodzie młodzi ludzie. Moim zdaniem musieli popierdalać sporo szybciej
    niż tam wolno oraz zamiast przyhamować postanowili wyprzedzić mnie
    zjeżdżając praktycznie na pobocze przeciwnego pasa.