  • 1. Data: 2014-04-12 15:50:10
    Temat: Napęd i mysz
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Witam uprzejmie

    Posiadam tablet FunTab 10.1 i chciałbym podłączyć do niego zewnętrzny
    napęd DVD, żeby oglądać filmy z płyt DVD. Chciałbym do posiadanego
    tabletu podłączyć też mysz, problem w tym, że jest tylko wejście mikro
    USB. Tablet posiada też złącze HDMI i HOST, ale w 3 sklepach powiedziano
    mi, iż do mojego tabletu nie da się podłączyć zewnętrznego napędu DVD.
    Czy istnieje jednak możliwość podłączenia zewnętrznego napędu DVD i
    myszy, oraz ewentualnie jak to zrobić?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2014-04-12 20:08:20
    Temat: Re: Napęd i mysz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tata pisze tak:

    > Posiadam tablet FunTab 10.1 i chciałbym podłączyć do niego
    > zewnętrzny napęd DVD, żeby oglądać filmy z płyt DVD.

    To może pozgrywaj płyty na kartę mikro sd.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-04-12 20:18:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-12 15:50, Tata pisze:
> [...]
    > mi, iż do mojego tabletu nie da się podłączyć zewnętrznego napędu DVD.
    > Czy istnieje jednak możliwość podłączenia zewnętrznego napędu DVD i

    Możesz podłączyć wszystko, potrzebny Ci tylko aktywny Hub USB,
    zewnętrzny napęd DVD będzie można podłączyć, ale niemal napewno będzie
    potrzebował zewnętrznego zasilania. Inną sprawą pozostaje pytanie, czy
    ten tablet ma takie sterowniki wbudowane. Jak nie ma, to trzeba będzie
    zrobić tzw. Roota i wgrać.