  • 41. Data: 2017-01-13 20:21:12
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o5atig$49d$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Znając naszą zaradność, kupowalibyśmy wtedy nasze mercedesy w
    >Bangladeshu
    >:-)))

    To juz bylo, i nie tylko my - firmy w roznych krajach europy
    sprzedawaly w roznych cenach, nie wiadomo - promocja w danym kraju czy
    dopasowanie do zarobkow ... a sprytni europejczycy kupowali w tanszych
    krajach.

    Az sie Unia musiala zabrac i zakazala producentom roznicowania cen, a
    i tak to robia :-)

    >W Chicagolandzie wychodzi jakies 9% podatku doliczane do tej kwoty co
    >na
    >metce.

    A jak kupuje w Appletore wysylkowo ?
    W Chicago dolicza 9%, czy wysla z innego stanu i nic nie dolicza ?

    Bo takie cuda zdaje sie w USA juz byly ... ale chyba tez uregulowali
    :-)

    J.

  • 42. Data: 2017-01-13 20:39:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A jak kupuje w Appletore wysylkowo ?
    > W Chicago dolicza 9%, czy wysla z innego stanu i nic nie dolicza ?
    >
    > Bo takie cuda zdaje sie w USA juz byly ... ale chyba tez uregulowali
    > :-)

    Tak, podatki te naliczane sa juz rowniez w transakcjach online.

  • 43. Data: 2017-01-15 17:16:46
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-13 o 08:13, Mirek Ptak pisze:

    > Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy
    > dyktuję i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
    > Nexus 5x.

    To mnie zainteresowało. Próbowałem wielokrotnie to uczynić lecz nie
    radzę sobie ze znakami interpunkcyjnymi. Za każdym razem muszę wywoływać
    klawiaturę, wprowadzić znak i ponownie wracać do wprowadzania głosowego.
    Wypowiedzenie "kropka" tworzy słowo... Jak Ci się to udaje?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 44. Data: 2017-01-15 17:18:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <p...@s...com> wrote in message

> [...]
    > klawiaturę, wprowadzić znak i ponownie wracać do wprowadzania głosowego.
    > Wypowiedzenie "kropka" tworzy słowo... Jak Ci się to udaje?

    On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
    A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:

    lol
    ok
    no

  • 45. Data: 2017-01-15 17:30:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *Pszemol* napisał(-a):

    > On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
    > A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:
    >
    > lol
    > ok
    > no

    Z interpunkcją faktycznie jest problem, ale teksty:

    "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
    Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody"

    "i cóż że ze Szwecji"

    "stół z powyłamywanymi nogami"

    przechodzą bez pudła :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 46. Data: 2017-01-16 09:15:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-15 o 17:16, Marek pisze:

> [...]
    > klawiaturę, wprowadzić znak i ponownie wracać do wprowadzania głosowego.
    > Wypowiedzenie "kropka" tworzy słowo... Jak Ci się to udaje?

    Na interpunkcję nie zwracam uwagi. Zresztą SMS często są dosyć krótkie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 47. Data: 2017-01-16 23:28:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-15 o 17:18, Pszemol pisze:

    > On pewnie dyktuje smsy a nie książkę czy e-maile...
    > A więc pewnie treść dyktowanych smsów wygląda tak:
    >
    > lol
    > ok
    > no

    hahaha

    No tak, tego nie wziąłem pod uwagę :-D

    Nie dorosłem do współczesności jeszcze więc moje SMSy zwykle są bardziej
    rozbudowane i zawierają tę przeklętą interpunkcję :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 48. Data: 2017-01-17 09:41:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-16 o 23:28, Marek pisze:
    > No tak, tego nie wziąłem pod uwagę :-D

    I słusznie, bo tak nie wyglądają :)

    > Nie dorosłem do współczesności jeszcze więc moje SMSy zwykle są bardziej
    > rozbudowane i zawierają tę przeklętą interpunkcję :-D

    Podobnie jak moje, może z wyjątkiem niektórych przecinków :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 49. Data: 2017-01-17 19:07:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Mirek Ptak* napisał(-a):

    > Podobnie jak moje, może z wyjątkiem niektórych przecinków :)

    Oby nie tych, które sens zdania potrafią wywrócić o 180st ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 50. Data: 2017-01-18 08:14:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 19:07, Big Jack pisze:

    > Oby nie tych, które sens zdania potrafią wywrócić o 180st ;)

    Staram się :), ale dyktowanie zwykle jest w sytuacjach jak jadę
    samochodem, więc nie bardzo mam czas i ochotę na ryzykowanie sprawdzenia
    interpunkcji.
    Skoro da się podyktować znaki interpunkcyjne w j. angielskim to pewnie
    się da i w polskim - oby jak najszybciej.

    Pozdrawiam - Mirek