  • 11. Data: 2017-01-13 00:42:57
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: atm <...@v...pl>

    > Widze tez, ze apki Googla sa po polsku: mapy, książki play, gry play,
    > ustawienia google, Sklep Play itp...
    >
    > Niezle, choc lokalizacja ta pozostawia wiele do życzenia :-)

    Nigdy tego nie robilem, wiec niestety nie pomoge z wlasnego doswiadczenia.
    Restart po calej operacji zrobiles? Bo moze po ponownym starcie wiecej
    polskiego sie pojawi?

  • 12. Data: 2017-01-13 01:10:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nigdy tego nie robilem, wiec niestety nie pomoge z wlasnego doswiadczenia.

    Tak czy inaczej dzięki za próby pomocy!

    > Restart po calej operacji zrobiles? Bo moze po ponownym starcie wiecej
    > polskiego sie pojawi?

    Restart robiłem wielokrotnie.
    Nie pomaga.

    Przypomina mi to "lokalizację" z czasow 16-bitowych MS Windows 3.11 :-(

    Ten telefon byl pare razy "upgrejdowany" tu w Stanach bo był swego czasu
    używany w sieci AT&T (jakies 3 lata). Być może Samsung im podrzucił jakąś
    trefną, tylko-angielską wersję softu? Kto wie...

    Pewnie bez podmiany ROMu lepiej już nie będzie. Tego ODINa co
    podpowiadaliście mi próbowałem, ale w ogóle nie rozpoznaje podłączonego
    telefonu przez USB: ani w trybie aparatu (PTP) ani jako multimedia (MTP).
    Więc chyba jednak za trudne było :-) Puste pokazuje program formularze w
    okienku... Jak ktoś potrafi cos doradzić z tym ODINem to zachęcam :-)

  • 13. Data: 2017-01-13 01:45:02
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Więc chyba jednak za trudne było :-) Puste pokazuje program formularze w
    > okienku... Jak ktoś potrafi cos doradzić z tym ODINem to zachęcam :-)

    Poczytaj o ladowaniu ROMu przez ODINa. Robilem to juz dluzszy czas temu,
    ale z tego co mi sie kołacze to telefon musial byc w trybie download a
    nie we wspomnianych przez Ciebie. Do tego dochodza sterowniki.

  • 14. Data: 2017-01-13 01:59:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Poczytaj o ladowaniu ROMu przez ODINa. Robilem to juz dluzszy czas temu,
    > ale z tego co mi sie kołacze to telefon musial byc w trybie download a
    > nie we wspomnianych przez Ciebie. Do tego dochodza sterowniki.

    Ten telefon ma niestety tylko te dwa tryby USB do wyboru, ktore wymienilem
    wczesniej. Chyba, ze te opcje się pojawiają w telefonie w zależnosci od
    tego co jest zainstalowane na podłanczanym pececie?

    ps czy na Waszych, polskich telefonach, po wypowiedzeniu "OK Google, pokaż
    trasę na lotnisko Midway" dostajecie cos wiecej niz te słowa wstukane w
    googla? Bo jak to samo powiem mu po angielsku ("OK Google, find the route
    to the Midway Airport") to wskakuje grzecznie w nawigację... Nie wiem teraz
    czy "nie rozumie" tych polskich fraz czy ja mam używać innych słow? :-))))

  • 15. Data: 2017-01-13 02:05:21
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ten telefon ma niestety tylko te dwa tryby USB do wyboru, ktore wymienilem
    > wczesniej. Chyba, ze te opcje się pojawiają w telefonie w zależnosci od
    > tego co jest zainstalowane na podłanczanym pececie?

    Trzeba wciasnac odpowiednia kombinacje klawiszy podczas startu.

> [...]
    > czy "nie rozumie" tych polskich fraz czy ja mam używać innych słow? :-))))

    Hehe, przerabialem to ostatnio. Trzeba powiedziac Ok Google, nawigacja
    (i tu adres). Gdy zrozumie o co nam chodzi po krotkiej chwili odpali
    nawigacje.

  • 16. Data: 2017-01-13 04:43:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Trzeba wciasnac odpowiednia kombinacje klawiszy podczas startu.

    Na razie dam sobie spokój - może przy innej okazji się tym
    rootowaniem/ROMowaniem pobawię... :-)

    > Hehe, przerabialem to ostatnio. Trzeba powiedziac Ok Google, nawigacja (i
    > tu adres). Gdy zrozumie o co nam chodzi po krotkiej chwili odpali
    > nawigacje.

    Po angielsku osiągnęli już zdolność rozumienia mowy naturalnej,
    po polsku, jak widać, jeszcze trochę daleko... no ale jest już nieźle.

  • 17. Data: 2017-01-13 08:13:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 04:43, Pszemol pisze:
    > Po angielsku osiągnęli już zdolność rozumienia mowy naturalnej,
    > po polsku, jak widać, jeszcze trochę daleko... no ale jest już nieźle.

    Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy
    dyktuję i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
    Nexus 5x.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2017-01-13 09:51:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *atm* napisał(-a):

> [...]
    > temu, ale z tego co mi sie kołacze to telefon musial byc w trybie
    > download a nie we wspomnianych przez Ciebie. Do tego dochodza

    Tryb download to pierwsze, sterwoniki USB do komputera to dwa, a trzy to
    odpowiedni ROM którego nie ma. Oprócz AT&T znalazłem tylko "Defalut
    (XXX)", ale co on znaczy, to chgw.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2017-01-13 09:57:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 13.01.2017 08:13, Mirek Ptak wrote:

    > Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy
    > dyktuję i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
    > Nexus 5x.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    To chyba nie o to chodzi. Mnie trafilo, ze gdy mowilem do telefonu
    "nawiguj" pokazywal bodajze tylko wypowiedziana lokalizacje, ale juz
    komenda "nawigacja" robi to co powinna, czyli trzyeba sie nauczyc w
    jakims stopniu komend.

  • 20. Data: 2017-01-13 10:04:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >"nawiguj" pokazywal bodajze tylko wypowiedziana lokalizacje, ale juz
    >komenda "nawigacja" robi to co powinna, czyli trzyeba sie nauczyc w

    Google ma dobry mechanizm rozpoznawania mowy, w tym polskiej, ale u
    siebie na serwerze.
    Korzystaja z tego programy korzystajace z klawiatury - np sms czy
    wprowadzanie adresu w nawigacji.

    Natomiast wiele telefonow oferuje sterowanie glosem "prywatnie", i tam
    juz roznie jest.
    Za to dziala szybko, bez internetu ... i w ograniczonym zakresie.

    J.