  • 31. Data: 2017-01-13 14:08:03
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Zgadza się - rozpoznawanie wypowiedzianych wyrazów ma google dobrze
    > opanowane - nie widzę dużo błędów, nawet gdy w tle idzie telewizor albo
    > buczy odpieniacz w akwarium...

    chyba jednak nie do końca
    <http://www.foxnews.com/tech/2017/01/06/tv-news-repo
    rt-prompts-viewers-amazon-echo-devices-to-order-unwa
    nted-dollhouses.html>
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2017-01-13 14:09:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Nie wiem na jakiej podstawie to mówisz, bo ja od dosyć dawna SMSy dyktuję
    > i pomyłek nie zauważam nawet w dość skomplikowanych frazach.
    > Nexus 5x.

    Wyrazy rozpoznaje już bardzo dobrze...
    Chodzi o brak rozumienia sensu w zdaniach.
    Aby "zrozumieć" we frazie "pokaż drogę do..." sens szukania
    drogi i aby uruchomić funkcję nawigacji samochodowej.

  • 33. Data: 2017-01-13 14:10:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > To chyba nie o to chodzi. Mnie trafilo, ze gdy mowilem do telefonu
    > "nawiguj" pokazywal bodajze tylko wypowiedziana lokalizacje, ale juz
    > komenda "nawigacja" robi to co powinna, czyli trzyeba sie nauczyc w jakims
    > stopniu komend.

    O ten problem właśnie chodzi. Dokładnie o to.

  • 34. Data: 2017-01-13 14:11:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Mhm, najpierw Apple musi przy pomocy swoich map odkryc tą część
    > Europy a wiesz, ze moze to troche zająć ;)

    Mapy Krakowa i okolic mają w Apple dobrze opanowane.
    Przetestowane.

  • 35. Data: 2017-01-13 14:12:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    5...@n...neostrada.pl

    > Tryb download to pierwsze, sterwoniki USB do komputera to dwa, a trzy to
    > odpowiedni ROM którego nie ma. Oprócz AT&T znalazłem tylko "Defalut
    > (XXX)", ale co on znaczy, to chgw.

    No a ROM dla AT&T będzie miał w funkcjach telefonu
    (SMSy, Dzwonienie, Ustawienia) tylko język angielski
    i nie przestawimy tych części na język polski. I kicha.

  • 36. Data: 2017-01-13 14:31:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 13:21, Pszemol pisze:
    > Tam wszystko ładnie mogłem zawsze wypróbować...

    Byłem ale podobno mieli przez chwilę i nie potrafią mi pomóc :-)

  • 37. Data: 2017-01-13 14:42:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:o5ajfj$o8$1@dont-email.me...

    > chyba jednak nie do końca
    > <http://www.foxnews.com/tech/2017/01/06/tv-news-repo
    rt-prompts-viewers-amazon-echo-devices-to-order-unwa
    nted-dollhouses.html>

    Czyżbyś mylił Alexę z urządzenia Echo firmy Amazon z OK Google Now?
    To raz...
    A dwa - jeśli skutecznie zostało zrobione zamówienie głosem z TV
    gdy w pokoju nikt nic nie mówił to chyba jest to dowód na to, że
    jednak system rozpoznawania wyrazów z usłyszanej mowy działa dobrze :-)

  • 38. Data: 2017-01-13 14:55:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    rt-prompts-viewers-amazon-echo-devices-to-order-unwa
    nted-dollhouses.html>

    > Czyżbyś mylił Alexę z urządzenia Echo firmy Amazon z OK Google Now?

    a myślisz, że się dużo różnią?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2017-01-13 16:36:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Swoja droga to żenujące, ze w PL placimy zapewne ze 3x wiecej niz
    >Amerykanie biorac pod uwage zarobki a dostajemy w zamian wybrakowane

    "biorac pod uwage" ... to mercedes ma miec jakas znizke na Afryke czy
    Bangladesz, bo tam niskie zarobki ?

    Ale ... bywa, ze urzadzenie kosztuje w biednym kraju wiecej, a jak
    piszesz - wybrakowane.

    Apple nas w miare uczciwie traktuje - iphone 7 128MB w applestore USA
    kosztuje $749, co dzis po kursie i z VAT daje 3786,
    a w polskim applestore 3879zl.

    Jak to w USA z podatkiem ? W sklepie to wiem, ze zazwyczaj cos dolicza
    do rachunku.

    J.

  • 40. Data: 2017-01-13 17:01:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > "biorac pod uwage" ... to mercedes ma miec jakas znizke na Afryke czy
    > Bangladesz, bo tam niskie zarobki ?

    Znając naszą zaradność, kupowalibyśmy wtedy nasze mercedesy w Bangladeshu
    :-)))

> [...]
    >
    > Apple nas w miare uczciwie traktuje - iphone 7 128MB w applestore USA
    > kosztuje $749, co dzis po kursie i z VAT daje 3786,

    Parę dni temu sprawdzałem tą cenę w Kanadzie przy okazji wycieczki na
    narty, bo właśnie też mnie ciekawiło czy będzie tańszy u nich.
    Mimo zaledwie 5%-wego podatku GST w Albercie, iPhone 7 128G jest o 18
    dolarów droższy (brutto) niż u mnie w Chicagolandzie.

    > Jak to w USA z podatkiem ? W sklepie to wiem, ze zazwyczaj cos dolicza
    > do rachunku.

    W Chicagolandzie wychodzi jakies 9% podatku doliczane do tej kwoty co na
    metce.