  • 81. Data: 2019-06-10 07:09:28
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ale do manipulacji w sam raz.

    Ooo... Widzę, że już więcej dyskutantów zna różnice miedzy procentami a
    punktami procentowymi. :)
    To może wyjaśnisz mi w którym stwierdzeniu poniżej napisałem głupoty?

    1. Spośród głosujących na PiS odsetek nieprzyznających się do tego
    wynosił 7 procent.
    2. Spośród głosujących na PiS odsetek nieprzyznających się do tego
    wynosił 7 punktów procentowych.

    Błąd jest w zdaniu nr 1, czy w zdaniu nr 2?
    Które wartości są nieprawidłowe?

    Dotąd sądziłem, że nie ma różnicy między procentem a punktem
    procentowym, widocznie jestem zwykłym wykształciuchem. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 82. Data: 2019-06-10 07:56:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 07:09, Akarm pisze:

> [...]
    > wynosił 7 punktów procentowych.
    >
    > Błąd jest w zdaniu nr 1, czy w zdaniu nr 2?

    I w jednym i drugim. Jeżeli chodzi o wartości.
    Trzeba brać pod uwagę exit poll i late poll (a tu bierzesz wynik
    ostateczny).

    Tak jak napisałem wcześniej. Statystyka w manipulacji się sprawdza.
    I nie piję tu do Ciebie.

    Robert

  • 83. Data: 2019-06-10 08:53:38
    Temat: Re: [OT] Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 06:33, Shrek pisze:

    > Różnica między 42% a 45% wynosi 3 punkty procentowe i właśnie 7 procent.
    > Więc jak widać procent punktowi procentowemu nierówny.

    I tu mnie złapałeś! ;)
    Czytając powyższą dyskusję nawet przez moment nie pomyślałem o takiej
    możliwości. Dla mnie było oczywiste tylko 7% głosujących na PiS.
    Przez myśl mi nawet nie przemknęło, że ktokolwiek mógłby pomyśleć(?)
    inaczej. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 84. Data: 2019-06-10 09:08:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2019 19:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ja cały czas nie rozumiem, dlaczego circa 10% ludzi wstydziło się tego ze
    > głosowało na PiS i w exit poolsa zeznało inaczej.

    To zjawisko Zenek/Kogutek już z rok tremu przewidział
    Pisał on że ci co publicznie są antyPIS za kotara wyborcza z zaciśniętymi zębami będą
    stawiać krzyżyk przy kandydatach z PIS
    Bycie zwolennikiem PIS jest dzisiaj nie modne, bycie antypisowcem jest trendy
    A za kotara wyborczą ludzie zagłosowali jak zagłosowali

  • 85. Data: 2019-06-10 10:08:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 06:30, Shrek pisze:

    > "Nieprawda.
    > To znaczy
    > 1. że jesteś głupi i wymyślasz bzdurne teorie.

    To się odnosiło do braku zrozumienia że sondaże trwające kilka
    godzin daja inne wyniki niż trwające kilkanaście głosowanie.
    I dorabianie kretyńskich teorii że ktoś się wstydzi na kogo głosuje.

    > 2. że w lokalach w których badanie prowadzono to w danym czasie
    > tyle procent głosowało za ile podali badający."
    >
    > Tu.

    Tu jest o procentach a nie punkach procentowych.
    Ale szukaj dalej.

    pozdrawiam

  • 86. Data: 2019-06-10 10:13:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2019 16:02:47 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A niby dlaczego wcale? Bo zazdroscisz tym co maja kase na hulajnogowa fanaberie?
    OST nie stanowia zagrozenia. Zagrozenie stanowia idioci ktorzy nimi jezdza.

    Hulajnogi są tanie, nie ma czego zazdrościć.
    Są tak samo niebezpieczne jak rower (nawet bardziej -- bo łatwiej się
    rozpędzić), więc powinny mieć takie same zasady.

  • 87. Data: 2019-06-10 11:30:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hulajnogi i rowery sa bezpieczne. Niebezpieczny jest niewielki odsetek ludzi ktorzy
    na nich sie poruszaja. Jak zabrac glupim ludziom mozliwosc zrobienia innym krzywdy to
    bedzie po chodnikach mozna jezdzic nie tylko na wrotkach ale i motocyklami i nic
    nikomu sie nie stanie i wszyscy beda bezpieczni. To co sie dzieje na drogach i
    chodnikach to wina policji. Ma policja stosowne narzedzia zeby zapewnic
    bezpieczenstwo a z nich z lenistwa policjanci nie korzystaja. Hulajnogi nie sa tanie
    bo kosztuja dwie najnizsze emerytury.

  • 88. Data: 2019-06-10 11:59:13
    Od: p...@g...com

    Dlatego premier powinien skończyć się kompromitować bajkami o milionach elektrycznych
    aut i zacząć dopłacać do elektrycznych hulajnog i rowerów. Jeden kontenerowiec pełen
    m365 za 300 EUR (choć przy takiej ilości majfriend pewnie da rabat) i już setki aut
    nie wyjadą na ulice.

  • 89. Data: 2019-06-10 12:31:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2019 02:59:13 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    kontenerowiec pełen m365 za 300 EUR (choć przy takiej ilości majfriend pewnie da
    rabat) i już setki aut nie wyjadą na ulice.

    ... i spadną wpływy z akcyzy.
    A kasa państwa pusta, a kolejne krowy+ w drodze.
    (no, akurat krów+ nie będzie, bo rząd nie wysłał wniosku)

  • 90. Data: 2019-06-10 13:15:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Monday, June 10, 2019, 2:11:16 AM, you wrote:

    > Ban na google?
    > Różnica między 1% a 2% to 100% albo 1 punkt procentowy.

    Albo 50% jeśli bardzo się uprzesz :)

    --
    Best regards,
    RoMan