  • 151. Data: 2019-06-13 03:28:01
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wdziales zeby zlodzieje chodzili z kowadlami, przecinakami i mlotkami po centrach
    miast tylko po to zeby ukrasc rower? Jesli juz to szlifierka akumulatorowa. Zlodziej
    ma bardzo malo czasu i jedno podejscie. Do tego rower czy elektryczna hulajnoga przy
    kradziezy kwalifikuje sie na przestepstwo a nie wykroczenie. To tez w pewien sposob
    odstrasza. Gdzies czytalem ze po zmianie przepisow polegajacej na tym ze przy
    kradziezach sklepowych zdarzenia i kwoty ukradzionych przedmiotow sie sumuja i po
    przekroczeniu pewnego progu zlodziej odpowiada jak za przestepstwo, spadla ich ilosc.
    Cos jak w usa z mandatami. Jak masz jeden niezaplacony to mozesz jezdzic ile i gdzie
    chcesz. Ale jak masz dwa niezaplacone to na miejscu drutuja i pakuja do aresztu.

  • 152. Data: 2019-06-13 06:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co podważam to już napisałem ale mogę powtórzyć.
    > Głosowanie trwało kilkanaście godzin a badania kilka.
    > W związku z tym mają prawo wyjść rozbieżności między wynikami badań
    > a głosowania. Więc komentarze w stylu x procent nie przyznało się
    > na kogo głosowało jest głupie i kłamliwe.

    Tak, napisałes ale wole dopytac: sugerujesz ze miedzy poszczegołnymi
    godzinami sa az tak zroznicowane wyniki? Byłoby to ciekawe ale z czego
    miałoby wynikac?

    Dodatkowo czy mozesz podac zrodło informacji o tym jakoby exity trwały
    tylko kilka godzin? Bo ja czytałem ze cały dzien, dokładnie tak samo jak
    głosowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 153. Data: 2019-06-13 07:48:15
    Od: p...@g...com

    nie demonizowalbym problemu kradziezy bo sporo tego badziewa wala sie po ulicach i
    nikomu nie chce sie tego pruc tylko dla baterii, jasne ze m365 to troche wyzsza polka
    ale jak bedzie styrana i oklejona to ryzyko maleje ... no i pole do popisu dla
    majsterkowiczow jakis pilocik na BT z dodatkowym odcieciem zasilania i dres odejdzie
    szepczac rozczarowany: qrwa znow rozladowana :-)

  • 154. Data: 2019-06-13 08:23:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak ukradna hulajnoge, rower to dlaczego skuterka mieli by nie ukrasc. Z hulajnoga
    dzisiaj wchodzilem do sklepow i pies z kulawa noga sie nie czepial. Co lepsze mozna
    sprawdzic. Jesli w Lodzi mozna wypozyczyc skuterki i hulajnogi na minuty to mozna
    sprawdzic czy lepiej 40 ulica czy 10 chodnikiem. Dla mnie 10 chodnikiem jest
    bezpieczniejsze niz 40 ulica. Do tego czy hulajnoga ma sens dochodza lokalne
    czynniki. Lodz jest najbardziej zakorkowanym miastem w Polsce i chyba 20 na swiecie.
    W godzinach szczytu sa miejsca ze na piechote jest szybciej niz samochodem. W centrum
    na znalezienie wolnego miejsca parkingowego moga liczyc tylko szczesciarze. Kilka dni
    temu jak kupowalem to nie zdawalem sobie sprawy jak bardzo uzyteczna moze byc dla
    mnie hulajnoga. Nie znaczy to ze bedzie dla innych uzyteczna bo moze byc
    bezuzyteczna.

    Jaką kupiłeś?

    Ja się najbardziej obawiam żywotności akumulatorów. Jak wygląda sprawa
    wymiany? (Czy jest możliwa i za ile?)

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2019-06-13 08:26:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-13 o 06:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Tak, napisałes ale wole dopytac: sugerujesz ze miedzy poszczegołnymi
    > godzinami sa az tak zroznicowane wyniki? Byłoby to ciekawe ale z czego

    Może to wynikać z wielu powodów, na przykład takich, że rano głosują
    inne grupy ludzi, w południe "po mszy" inne, a wieczorem po grillu
    jeszcze inne. Temat wałkowany przy każdych wyborach, więc trochę się
    dziwię, że taki nieogarnięty w temacie jak ty bierze udział w dyskusji
    na ten temat :)

    > Dodatkowo czy mozesz podac zrodło informacji o tym jakoby exity trwały
    > tylko kilka godzin? Bo ja czytałem ze cały dzien, dokładnie tak samo jak
    > głosowanie.

    Nie chodzi o to, że exity trwały kilka godzin, tylko że wyniki z nich
    podawano obliczone na jakąś określoną godzinę, a nie z całego dnia.
    W końcu o 21:00 w wieczór wyborczy nie będziesz miał wyników exitów z
    całego dnia.

    --
    Liwiusz

  • 156. Data: 2019-06-13 11:12:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Xioami m365. Ma dwa lata gwarancji z akumulatorami wlacznie. Akumulator zlozony z
    popularnych 18650. Akumulatory pracuja w lagodnych warunkach. Laduja sie do 4,1 na
    pojedynczy akumulator. Przy mocy 250W prad pobierany z pojedynczego akumulatora jest
    na poziomie 1,5A. To jest jakies 0,75C. W czasie jazdy akumulatory maja jakies +5
    stopni ponad otoczenie. Akumulatory podobno markowe a nie gombao. Ale nie chce mi sie
    rozkrecac to powtarzam co napisal Chinczyk. Z informacji z netu wynika ze wiekszym
    problemem moga byc przecierajace sie detki niz akumulatory. Na to tez jest sposob bo
    Chinczycy zrobili pasujaca do felgi opone 10cali, w oryginale jest 8,5 cala. Sa opony
    bezdetkowe i pelne kola. Ale pelnych nie polecaja bo twarde i komfort jazdy
    drastycznie spada.

  • 157. Data: 2019-06-13 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

> [...]
    > jeszcze inne. Temat wałkowany przy każdych wyborach, więc trochę się
    > dziwię, że taki nieogarnięty w temacie jak ty bierze udział w

    Ale tutaj jest sugestia jakoby ci głosujacy po kosciele tak naprawde
    głosowali własnie wieczorem.
    Znaczy nie ciekawi mnie same zjawisko roznic a konkretnie TA roznica!
    Bo ja instynktownie czuł bym ze jezeli na pis głosuje wies i ludzie
    starsi (w bardzo duzym uproszczeniu ale w tej grupie majac najwieksza
    przewage) to oni raczej gosowaliby własnie do g. powiedzmy 14 czyli po
    porannym spacerze, mszy etc. A nie na sam koniec wieczorem.
    To samo bym podejrzewał biorac pod uwage fakt ze zawsze sie twierdziło iz
    elektorat prawicowy jest bardziej zmobilizowany.
    Ciekawe.

> [...]
    > nich podawano obliczone na jakąś określoną godzinę, a nie z całego
    > dnia. W końcu o 21:00 w wieczór wyborczy nie będziesz miał wyników

    Serio?
    Moge poprosic o jakies potwierdzenie tych danych?
    Czytam i ipsos twierdzi cos innego. Dane dostaja praktycznie od razu
    poprzez jakas ich wewnetrzna aplikacje.

    Natomiast sam ipsos tak tłumaczy roznice:
    Ze wstępnych analiz wynika, iż jest ona związana z większym niż się
    spodziewaliśmy odsetkiem odmów odpowiedzi oraz ich specyficznym
    rozłożeniem. Szacowaliśmy - na podstawie poprzednich badań - jednocyfrową
    liczbę odmów odpowiedzi, natomiast finalnie wczoraj było to 13 proc.
    wszystkich odpowiedzi -– tłumaczy przedstawiciel Ipsosa.

    (pytanie prowokujace) Czyli jednak wstyd? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 158. Data: 2019-06-13 16:54:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2019 11:12, Zenek Kapelinder pisze:

    > Xioami m365.

    Rebel/Kruger&Matz sprzedaje je z własną naklejką Fast Wheels Pro
    za 1299 zł. Wczoraj oglądałem, ale to nie dla mnie, bo one ponoć
    nadają się tylko na Piotrkowską, tudzież na bałucki Rynek, albo
    w porywach po Limance można se nimi pojeździć (nim się dostanie
    po ryju) a ja mieszkam na wsi, choć niby w mieście, ale wielkie
    mi miasto...

    - Moniek, ty słyszał? Mówią, że twoją żonę miało całe miasto.
    - Phi, wielkie mi miasto. Pięć tysięcy ludzi.

  • 159. Data: 2019-06-13 17:26:07
    Od: p...@g...com

    Ninebot jest jeszcze słabszy w terenie a reszta dużo droższa. Można założyć większe
    koła i tyle.

  • 160. Data: 2019-06-13 20:07:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-13 07:48, p...@g...com wrote:
> [...]
    majsterkowiczow jakis pilocik na BT z dodatkowym odcieciem zasilania i dres odejdzie
    szepczac rozczarowany: qrwa znow rozladowana :-)

    Ten skuter co zapodałem ma kluczyki i alarm wyjący jak się dotnie.