  • 91. Data: 2019-06-10 17:16:09
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jesli oni teraz zerzneli z nas 500+ to tez mozemy wykorzystac ich pomysl z OST.
    Nic nie zerżnęli, Kindergeld działa u nich od kilku dekad.

  • 92. Data: 2019-06-10 17:17:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pusta bo zlodzieje sobie POrzadzili i ukradli.

  • 93. Data: 2019-06-10 17:42:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U nas zasilki na dzieci byly chyba od konca wojny. I co z tego? Niedawno na
    niemieckim polskojezycznym onanecie napisali ze szwaby wprowadzaja 200 ojro na
    dziecko.

  • 94. Data: 2019-06-10 19:04:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >U nas zasilki na dzieci byly chyba od konca wojny. I co z tego?

    Groszowe.

    >Niedawno na niemieckim polskojezycznym onanecie napisali ze szwaby
    >wprowadzaja 200 ojro na dziecko.

    Ale co - podwyzka, obnizka ?

    bo dotacje to mieli od dawna.

    J.

  • 95. Data: 2019-06-10 19:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Bycie zwolennikiem PIS jest dzisiaj nie modne, bycie antypisowcem
    > jest trendy A za kotara wyborczą ludzie zagłosowali jak zagłosowali

    Ale dlaczego jest niemodne? Wydawało mi sie ze jest dokładnie
    odwrotnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 96. Data: 2019-06-10 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Biorąc pod uwagę, że tylko nieliczne partie to publikowały i to
    > kiedyś to... powodzenia.

    Nawet w powyzszym przykładzie Zenka przy wielu osobac jest brak
    informacji.
    Nie wiem tylko czy brac to za dobra monete ze nie chcieli sie chwalic czy
    byc realista ze nie mieli czym :))))

    Natomiast wykształcenie wyborców mozna troche wywnioskować własnie z exit
    poolsów, tylko nie wiem na ile mozna im ufac. Moze, skoro sporo osób zle
    podaje partie na która głosowało, to wykształcenie tez przekłamia?
    A moze to ten procent który po prostu nie wie, nie rozumie etc...?
    Kiedys widziałem taka sytuacje ze osoba przepytywana w exit nie była w
    stanie powiedziec na kogo głosowała...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 97. Data: 2019-06-10 20:19:06
    Temat: Re: [OT] Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-09 o 21:36, Shrek pisze:

    >To wytłumacz mi, proszę, jaka jest różnica między jednym procentem a
    >jednym punktem procentowym? Bo nie wiem, czego będzie więcej. :(

    Np stawka VAT wynosila 22%, a Tusk podniosl do 23%.

    To o ile % Tusk podniosl VAT ?

    Dla porownania - predkosc dopuszczalna na autostradzie wynosila
    130km/h, a za Tuska podniesiono do 140km/h.

    To o ile % Tusk podniosl predkosc dopuszczalna ?

    J.

  • 98. Data: 2019-06-10 21:15:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-10 11:30, Zenek Kapelinder wrote:
    > Hulajnogi i rowery sa bezpieczne. Niebezpieczny jest niewielki odsetek ludzi ktorzy
    na nich sie poruszaja. Jak zabrac glupim ludziom mozliwosc zrobienia innym krzywdy to
    bedzie po chodnikach mozna jezdzic nie tylko na wrotkach ale i motocyklami i nic
    nikomu sie nie stanie i wszyscy beda bezpieczni. To co sie dzieje na drogach i
    chodnikach to wina policji. Ma policja stosowne narzedzia zeby zapewnic
    bezpieczenstwo a z nich z lenistwa policjanci nie korzystaja. Hulajnogi nie sa tanie
    bo kosztuja dwie najnizsze emerytury.

    Ty chyba nie widziałeś prawdziwej hulajnogi

  • 99. Data: 2019-06-10 21:21:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2019 o 10:08, RadoslawF pisze:

    > To się odnosiło do braku zrozumienia że sondaże trwające kilka
    > godzin daja inne wyniki niż trwające kilkanaście głosowanie.
    > I dorabianie kretyńskich teorii że ktoś się wstydzi na kogo głosuje.

    Akurat czas trwania głosowania nie ma specjalnie znaczenia (w zakresie
    do tych kilkunastu godzin).

    A odnosiłem się do twojej odpowiedzi, ale widzę, że muszę i kontekst
    zacytować

    "> Nie wiem co ty tutaj liczysz, ale jeżeli w exitach 42% powiedziało ze
    > głosowało na pis a finalnie zagłosowało 45% to znaczy ze 7% głosujących
    > na pis nie przyznało się do tego w exitach.

    Nieprawda. "

    To akurat była prawda, a ty się odnośiłeś nie do trwania głosowania a do
    procentów o których mówił twój przedmówaca, a które mylnie wziąłeś za
    punkty procentowe.

    Shrek

  • 100. Data: 2019-06-10 21:34:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2019 o 20:19, J.F. pisze:

    > Np stawka VAT wynosila 22%, a Tusk podniosl do 23%.
    >
    > To o ile % Tusk podniosl VAT ?

    A co za różnica - tusk to zdrajca i podniósł w chuj i jego wina!
    Z winą tuska trzeba inaczej:

    Tusk robił wina - jako że wiadomo, że tusk to kanalia to robił z soku
    zmieszanego ze spirytem 1/5 spirytu, 1/5 soku reszta woda. Razem dawało
    to moc 19,8 procenta - a wiec bardzo dobry muzgojeb. Ale jak wiadomo
    tusk to nie dość że kanalia i menda, to jeszcze złodziej, więc chrzczony
    spiryt dodawał. Spiryt wcześniej mieszał 1/4 wody 3/4 spirytu. Na ile
    procent czystego alko ojebał tusk suwerena - oto jest pytanie!

    Shrek