  • 1. Data: 2014-07-27 10:01:41
    Temat: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Normalnie +2 do mocy, niestety ten jest na przedniej szybie.

    http://tnij.org/6fhr1fv

    Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2014-07-27 10:09:14
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://tnij.org/6fhr1fv

    Jak olejna to od razu caly moga przemalowac na bialo :)

  • 3. Data: 2014-07-27 10:22:39
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 10:01, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    czyje to i za co to?

  • 4. Data: 2014-07-27 10:23:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2014 10:01, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    za co masz pasek? Za parkowanie? Nie ważne. zakładam że uczynny malarz
    kupił najtańszą farbę, wiec potrzebujesz parę godzin, odpowiedni
    rozpuszczalnik/zmywacz/benzyne i auto masz czyste. Szyba jest
    najmniejszym problemem, bo ona na 100% wytrzyma nawet najmocniejszy
    rozpuszczalnik, a nawet mechaniczne skrobanie

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-07-27 10:27:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Czesław Wiśniak pisze tak:

    > Jak olejna to od razu caly moga przemalowac na bialo :)

    Tanio wychodzi ale nietrwała :) Można zmyć że śladu nie będzie.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 6. Data: 2014-07-27 10:57:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.07.2014 o 10:23, ToMasz pisze:

    > za co masz pasek? Za parkowanie?

    Za paragon...?

    > Nie ważne. zakładam że uczynny malarz kupił najtańszą farbę, wiec potrzebujesz parę
    godzin,

    Nie do końca, farba wlała się tu i tam i serwis już mi o tysiącach krzyczy.

    --
    anacron

  • 7. Data: 2014-07-27 11:10:22
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 27/07/2014 09:57, anacron wrote:

    > Za paragon...?

    Skąd pewność?

    > Nie do końca, farba wlała się tu i tam i serwis już mi o tysiącach krzyczy.

    Ok. O ile rozumiem, że mogły ulec zabrudzeniu jakiś filtry i te należy
    wymienić, ale co przeszkadza tunelowi wentylacyjnemu, że jest biały od
    środka? Pomijam już fakt, że olejna po zaschnięciu odłazi od plastików
    całymi płatami (przykład kuweta malarska).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 8. Data: 2014-07-27 11:14:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-27 10:57, anacron wrote:

    > Za paragon...?

    A skąd wiesz?

    Shrek.

  • 9. Data: 2014-07-27 11:59:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Sunday, July 27, 2014, 10:57:11 AM, you wrote:

    [...]

    > Za paragon...?

    Chyba za paranoję.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-07-27 12:00:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, July 27, 2014, 11:14:42 AM, you wrote:

    > A skąd wiesz?

    Bezdomni się chcieli na Snickers zrzucić ale starczyło tylko na
    puszkę farby?

    --
    Best regards,
    RoMan