  • 1. Data: 2014-07-26 16:04:57
    Temat: Efekt Romana Cebulaka
    Od: JK <j...@i...pl>

    No i mamy efekt jadu wydzielanego przez niejakiego Romana Cebulaka.

    2732,Kupil_bezdomnemu_jedzenie_i_poruszyl_tym_siec__
    Teraz.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaig
    n=10199882

    JK

  • 2. Data: 2014-07-26 17:36:15
    Temat: Re: Efekt Romana Cebulaka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** JK pisze tak:

    > No i mamy efekt jadu wydzielanego przez niejakiego Romana Cebulaka.

    Zarysowana karoseria i oblane farbą auto.

    Ale bydło co ma krótką drogę od literek w internecie do farby w realu.
    Ciekawe czy specjalnie pofatygował się kupić czy znalazł starą w
    piwnicy?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-07-26 21:25:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 16:04:57 +0200, JK napisał(a):

    > Kupil_bezdomnemu_jedzenie_i_poruszyl_tym_siec_

    Tisze jediesz, dalsze budiesz :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-07-26 22:02:58
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Tisze jediesz, dalsze budiesz :)

    No właśnie. Typowy przykład homo sovieticus.

    JK

  • 5. Data: 2014-07-26 22:16:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.07.2014, 16:04, JK pisze:
    > No i mamy efekt jadu wydzielanego przez niejakiego Romana Cebulaka.

    Jak nic art na glowna strone GoWna. Jutro - anacron zrobil kupe.

  • 6. Data: 2014-07-26 23:25:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-26 16:04, JK pisze:
    > No i mamy efekt jadu wydzielanego przez niejakiego Romana Cebulaka.

    A skąd pomysł, że ma to związek akurat z akcją medialną "bezdomny"?
    Równie dobrze mogło mieć to związek z iskrami, albo mógł kolejny raz źle
    zaparkować. Albo z czymś innym, czym nie chwali się w mediach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2014-07-26 23:42:56
    Od: tá´Ź

    LEPEK wrote:

    > A skąd pomysł, że ma to związek akurat z akcją medialną "bezdomny"?
    > Równie dobrze mogło mieć to związek z iskrami, albo mógł kolejny raz źle
    > zaparkować. Albo z czymś innym, czym nie chwali się w mediach.

    No właśnie, ja też totalnie nie rozumiem przesłania artykułu. Że niby
    zazdrosny bezdomny mu wylał farbę na auto? Czy może jakiś przeciwnik
    bezdomnych? Kupy to się nie trzyma.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2014-07-27 06:46:34
    Od: <4...@6...064634.invalid> (Tom N)

    JK w

    > No i mamy efekt jadu wydzielanego przez niejakiego Romana Cebulaka.

    2732,Kupil_bezdomnemu_jedzenie_i_poruszyl_tym_siec__
    Teraz.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaig
    n=10199882

    Obstawiam, że to zazdrosny komendant...

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2014-07-27 13:24:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 26 Jul 2014 23:25:07 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >A skąd pomysł, że ma to związek akurat z akcją medialną "bezdomny"?
    >Równie dobrze mogło mieć to związek z iskrami, albo mógł kolejny raz źle
    >zaparkować. Albo z czymś innym, czym nie chwali się w mediach.

    Może kogoś szelkami postraszył?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-07-27 16:20:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    2732,Kupil_bezdomnemu_jedzenie_i_poruszyl_tym_siec__
    Teraz.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaig

    Wyłazi gonienie ludzi po Polsce, zajeżdżanie drogi i głupi filmiki.
    Sława szeryfa go przerosła.Nie wie już jak dostać się do tej telewizji,
    to może sam te auto załatwił.