  • 91. Data: 2014-07-31 21:50:20
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > To był prywatny nikogo nie interesujący profil facebook'a. Więc jaki
    > publiczny?

    Jaki prywatny?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 92. Data: 2014-07-31 21:57:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 21:50, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jaki prywatny?

    Prywatny profil, taki jakich miliony, gdzie ludzie piszą o tym, że
    właśnie jedzą kanapkę, trawią ją lub już robią kupę. Którego słowa nie
    zrozumiała Twoja szara przegrzewająca się od temperatury komórka?

    --
    anacron

  • 93. Data: 2014-07-31 22:06:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To był prywatny nikogo nie interesujący profil facebook'a.

    Prywatny to jest zapis we własnym komputerze, albo telefonie, a nie w
    publicznym miejscu w necie.
    Facebook=ekshibicjonizm z założenia.

  • 94. Data: 2014-07-31 22:29:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-31 21:32, anacron wrote:

    > Ktoś poczuł się - niesłusznie - gorszy i nie potrafił poradzić sobie z
    > tą myślą. I to "niesłusznie" nie pojawiło się w powyższym zdaniu bez powodu.

    A łyżka na to...

    Shrek.

  • 95. Data: 2014-07-31 22:37:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 22:29, Shrek pisze:

    > A łyżka na to...

    To teraz porozmawiaj ze specjalistą... :)

    --
    anacron

  • 96. Data: 2014-08-01 11:53:57
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 lipca 2014 17:51:04 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Najpierw odciagamy wycieraczki. Wsadzamy kartke. Jesli to nie pomaga
    >
    > uruchamiamy smutnego Mariana :)

    ooo i to jest najciekawszy post w tym temacie! Daj wiecej szczegolow - moze ktos
    skorzysta na przyszlosc....albo rzeczonemu wpadnie kolejny etat ;-)
    --
    Dman-666

  • 97. Data: 2014-08-01 17:01:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 31 Jul 2014 20:00:34 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Na parkingu? :) Haha No niech będzie.

    I tak będziesz szedł w zaparte, a ja się kopać z koniem nie zamierzam.
    Sam jeden wiesz jak swoje auto wtedy zaparkowałeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 98. Data: 2014-08-02 11:38:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-31 20:05, anacron pisze:

    > Spokojnie, za kilka dni wszystko minie i świat o mnie zapomni.

    Ale co ma minąć? Otóż właśnie nic niezwykłego się nie stało! Ktoś komuś
    z jakiegoś powodu zrobił coś przykrego. Takich zdarzeń w Polsce mamy
    dziennie grube tysiące. To nie jest sprawa dla telewizji do diabła!

    Przyznaj - masz jakieś wtyki w Polsacie i się wepchnąłeś na afisz. Nie
    widzę innego wytłumaczenia, aby tak błahej sprawie poświęcać czas antenowy.

    --
    MN

  • 99. Data: 2014-08-02 16:34:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.08.2014 o 17:01, jerzu pisze:

    > I tak będziesz szedł w zaparte, a ja się kopać z koniem nie zamierzam.
    > Sam jeden wiesz jak swoje auto wtedy zaparkowałeś.

    Na ziemi są ślady farby, więc możesz sam ocenić (jak się pofatygujesz)

    --
    anacron

  • 100. Data: 2014-08-02 16:35:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.08.2014 o 11:38, Marcin N pisze:

> [...]
    > widzę innego wytłumaczenia, aby tak błahej sprawie poświęcać czas antenowy.

    Ta w Polsacie, TVN i TVP. Mam tam udziały większościowe :P

    --
    anacron