  • 21. Data: 2010-01-09 19:35:00
    Temat: Re: DreamBox 500-s
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.01.2010 13:02, Cezar pisze:

    > http://www.pli-images.org/downloads.php?cat_id=11
    >
    > wgrywalem dreamup -em , liste znajdziesz na laki a wgrasz dreamboxedit.
    >
    > c.

    thx.
    jutro przećwicze

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 22. Data: 2010-01-22 20:49:15
    Od: "Cezar" <f...@e...com>

    "Cezar" <c...@B...pl> wrote in message

    > "haine" <h...@d...pl> wrote in message

    > Witam,
    >
    > Mialem gemini i za cholere nie moglem sie doszukac opcji nagrywania.
    > Wrzucilem PLi .. i o dziwo tez nie znalazlem.
    > Okazuje sie ze moj pilot nie przełącza w tryb PVR pod przyciskiem Video.
    > Dopiero z poziomu Web Remote udało się uruchomić nagrywanie.
    > Niestety jest problem - dzwiek nagrywa płynnie ale obraz bardzo tnie.
    > Probowalem po NFS i SMB - na obu tak samo. Siec dziala ok. z drugiego
    > kompa uzyskuje transfery ok 10MB/s.
    > Masz jakies sugestie?
    >
    > c.

    Odgrzewam temat. Nagrywanie zaczelo dzialac poprawnie po wroceniu do
    starego, dobrego neutrino

    c.

  • 23. Data: 2010-02-07 21:49:25
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Thu, 7 Jan 2010, jacek wilczek wrote:

    | wystaw sobie dysk po NFS i podepnij jest w gemini zakładka lub z "palca"
    | np:
    |
    | mount -t nfs -o rw,rsize=8192,wsize=8192,soft,tcp,nolock
    | 192.168.1.1:/nazwadysku /mnt/hdd

    Jako ciekawostka, w DM600 - cos podobnego (ten sam procesor) + HDD,
    mam takie wpisy w /etc/automount.conf:

    DM800 -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=root,pass
    =root ://192.168.0.147/Harddisk
    DM8PD -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=root,pass
    =root ://192.168.0.147/Configuration/mnt/sda1
    NAS1 -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=admin,pas
    s=admin ://192.168.0.194/Volume_1
    NAS2 -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=admin,pas
    s=admin ://192.168.0.194/Volume_2
    NAS3 -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=admin,pas
    s=admin ://192.168.0.195/Volume_1
    NAS4 -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=admin,pas
    s=admin ://192.168.0.195/Volume_2

    Oczywiscie za FireWallem, wiec hasla proste.

    Czyli jest podlaczony do DM600 dysk DM800, pendrive na DM800 i NAS'y.

    DM500, 600 maja problem z przesylem po LAN - procesor nie wyrabia,
    co potwierdzil na swoim forum Dream Multimedia.

    Przy maksymalnym strumieniu, "w" (uptime, top) dochodzi do 100!!!
    Czyli praktycznie traci sie kontrole nad systemem. Odpowiedzi
    reaguje czesto dopiero po kilku minutach.
    Ale to dla DM600 z dyskiem. Mx. strumien moze dochodzic do 10GBy/h,
    czyli ~20-30 mbps.

    Przy zapisie i odtwarzaniu SD: DM600 <==> DM800, nie ma problemu.
    Ale, nawet przy probie odtwarzania HD z dysku DM600 na DM800, zaczynaja
    sie zaciecia. Router nie spowalnia bo DM'y sa podlaczone przez switch'a.

    Pzdr.J.P.

  • 24. Data: 2010-02-08 06:08:17
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

> [...]
    > Czyli praktycznie traci sie kontrole nad systemem. Odpowiedzi
    > reaguje czesto dopiero po kilku minutach.
    wybrałeś cifs zamiast nfs, cifs obciąża procesor sam w sobie
    przejdz na nfs - w/g mnie zobaczysz poprawę

    --
    jacek

  • 25. Data: 2010-02-14 16:34:38
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witaj,

    | wybrałeś cifs zamiast nfs, cifs obciąża procesor sam w sobie
    | przejdz na nfs - w/g mnie zobaczysz poprawę

    masz racje, widzialem nawet takie wyniki:
    Samba 2,9 MB pro Sec. Lesen und Schreiben,
    NFS 7,4 MB pro Sec. Lesen und 4,1 beim Schreiben,
    FTP 8,1 MB pro Sec. Lesen und 5,1 beim Schreiben

    ( obawiam sie, ze wynikaja one raczej z bledow procedury pomiarowej
    ja w ciagu godziny przerzucalem max. 8-15 GBy z DM na DNS(gigabit) )

    SMB ma natomiasat ogromna zalete - jest b. wygodna

    w WIN tworzysz sobie skroty na pulpicie, np.:
    HDD_DM8
    \\192.168.0.147\harddisk

    sda1
    \\192.168.0.147\Configuration\mnt\sda1

    HDD_DM6
    \\192.168.0.199\harddisk

    NAS_2TB
    \\192.168.0.195

    NAS_1TB
    \\192.168.0.194

    i zarzadzasz plikami metoda "ciagnij i pusc"

    jp

  • 26. Data: 2010-02-15 08:46:57
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

    można prościej robisz jeden NAS do DM nie montujesz dysków wcale

    na NAS robisz udostępnienie podwójne tzn ten sam zasób udostępniasz po NFS i
    SMB
    dreamy podpinasz po NFS do NAS
    windowsy podpinasz po SMB i działa - ja tak mam i jestem zadowolony

    moim nasem jest serwer z linuxem klientami dm8000 i dm7020 (bezdyskowe)

    --
    jacek