    From: "KAi" <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Dreambox + nbox
    Date: Thu, 8 Jan 2009 21:42:16 +0100

    Hej,

    czy znacie jakieś rozwiązanie podłączenia tych dwóch tunerów w przypadku
    poniższej konfiguracji?

    Sytuacja wyglądała tak:
    Dwa konwentery (13.0i 19.2) podłączone do diseq'a na zawnątrz i jednym
    kablem do mieszkania, w którym stał dreambox ....

    Do tej pory na samym dream'ie to działało bez problemu. Doszedł nbox i
    został podłączony przez przelotkę z dreamboxa. Nbox działa przy wyłączonym
    dream'ie bez problemu ale w drugą stronę już nie jest za wesoło - szwankuje
    dreambox - nie wiem co jest nie tak ale jak odłącze kabel sat od nboxa
    dreambox wraca do normalnej pracy. Widocznie coś jest nie halo...

    Czym mogę zatem w przypadku mojej konfiguracji rozdzielić sygnał z jednego
    kabla w mieszkaniu na dwa tunery, żeby oba działały bez problemów (nie
    jednocześnie - jest tylko jeden TV i oglądane ma być na zmiane albo z
    jednego albo z drugiego)?
    Jakiś multiswitch? Jeden kabel do multiswitcha i dwa wychodzące do tunerów?

    Help! :)

    Dziękować z góry!