  • Data: 2009-01-09 19:39:02
    Temat: Re: Dreambox + nbox
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czytałeś że wymiana konwertera nie wchodzi w rachubę u pytającego?
    > Ciągnięcie kabla tym bardziej pewnie nie.

    Dobra panowie konwerter twin to faktycznie najlepsze rozwiązanie ale póki co
    nie dla mnie - pozostaje mi przełączać kabel...
    Zastanawiam się jeszcze czy w ogóle można rozdzielić jakimś urządzeniem
    wewnątrz domu sygnał z jednego!! przewodu za diseq'iem!! - jeżeli nie mozna,
    to nie ma tematu. Wszedzie podają różne rozwiązania i na grupach i na
    stronach, ale takiego jak jak chce nigdzie nie znalazłem. Początkowo
    myślałem, że załatwi to multiswitch - ale tu chyba się mylę. Choera niby
    prosta sprawa a jednak człowiek leży i kwiczy bo nie może ruszyć anteny na
    zewnątrz... :(

    Dzięki za wszystkie wskazówki
    Pozdr!