  • Data: 2009-01-08 21:26:46
    Temat: Re: Dreambox + nbox
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale taka konfiguracja nie pokrywa wszystkich kombinacji polaryzacja/pasmo.
    > Jezeli chcesz uzyc multiswitch to trzeba do niego doprowadzic 4 kable z
    > kazdego konwertera quad lub quatro...
    >
    > przyklad tutaj:
    > http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv_naziem
    nej_i_satelitarnej_na_multiswitchu_w_domu_jednorodzi
    nnym_schemat04.htm

    Dzięki, wszystko piknie i na stronach dipolu też doczytałem o takich
    rozwiązaniach ...ale...
    problem polega na tym, że nie mogę póki co ruszać konwertera i niczego co
    jest za oknem..... w środku jest jeden kabel... czyli mam rozumieć, że dupa
    zbita i w żaden sposób nie rozdzielę sygnału z jednego kabla w środku w
    mieszkaniu - kurza stopa musi być jakieś rozwiązanie!!? ;)

    POzdr