    From: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Drewniana donica
    Date: Thu, 28 Jan 2010 22:14:57 +0100

    Cześć!

    Szkoda, że nie ma grupy "stolarstwo"...

    Dostępne sklepy już spenetrowałem...

    Mam taki problem: muszę zrobić donicę drewnianą dokładnie
    na wymiar. Chciałbym spytać jakiego gatunku powinny być
    deski (dąb? buk? sosna?), jakiej grubości powinny być te
    deski, czy użyć kleju, czy wkrętów, czym pomalować donicę?
    Donica będzie miała gabaryty: 54 x 54 x 54 cm.

    Może znajdzie się jakaś dobra dusza i coś poradzi? :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.