  • 71. Data: 2012-01-03 22:03:19
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-03 21:51, J.F. pisze:

    > Syreny jeszcze mniej, Warszawy zaprzestano - a uzywane to juz wliczone.

    A w co i jak je wliczyłeś? Skoro wliczone to ile ich było?

    > Mamy teraz cos 19 mln samochodow - to trzeba nam z poltora mln nowych
    > rocznie.

    A jaki to ma związek z sytuacją sprzed 30 lat?

    > Dlatego cieszmy sie ze Gierek doprowadzil do bankructwa.

    Wiesz, te nisko latające kwantyfikatory może i są wygodne/popularne,
    ale jakości/prawdy nie niosą.

  • 72. Data: 2012-01-03 22:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:54:20 +0100, Michał Baszyński napisał(a):

    > no tak, rozebrał kawałek torów, na co nie miał zgody.
    > A zgody na rozbiórkę nie mógł dostać, bo ich oficjalnie tam nigdy nie
    > było :-)

    A wystapil o zgode ?
    Bo jak rozumiem powinien wystapic, niezaleznie od tego czy na mapach sa,
    czy ich nie ma :-)

    > ale co ma jakiś tam sztab czy WKU do czyjegoś prywatnego terenu
    > kupionego w dodatku od skarbu państwa ?
    > Poza tym to urząd ma obowiązek mieć wszystkie mapy/plany itp (a nie
    > obywatel) i to urząd na podstawie odpowiednich dokumentów wydaje zgodę
    > (lub nie) na budowę. Inwestor wystąpił do jednego urzędu (geodezyjnego)
    > o dokumenty (mapy), dostał je (nieaktualne), dostarczył od drugiego, a
    > drugi na podstawie tych dokumentów urzędowych wydał decyzję.
    > A po d.. dostał jak zwykle najmniej winny.

    No coz, zakladam ze sad uzasadnil jakos wyrok :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-01-03 22:27:18
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > No i oczywiście nic się nie dzieje, jest źle i okropnie -- takim opowiadaczom
    > proponuję wycieczkę na Ukrainę i do Mołdawii -- tam wygląda tak jak u nas w
    > latach 90 -- ładnie odświeża pamięć i daje perspektywę na to "nic się nie dzieje".

    Dzieje sie. Jak w Grecji. Zadłużamy się.

    2 lata temu byly dwie "zielone wyspy". My i Grecja. Teraz zostala tylko
    jedna.

  • 74. Data: 2012-01-03 22:40:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 22:03:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > A w co i jak je wliczyłeś? Skoro wliczone to ile ich było?

    To jest laczna ilosc wyprodukowana.

    > A jaki to ma związek z sytuacją sprzed 30 lat?

    Taki ze chocby krajowy przemysl nie wiadomo jak sie natezal, to
    wyprodukowalby kilka razy mniej samochodow niz dzis nam potrzebne.
    Wiec nie ma ch* - dla wszystkich nie starczy. Wrecz dla wiekszosci nie
    starczyloby. Wiec z czystym sumieniem pisze "nie mielibysmy samochodow".

    > Wiesz, te nisko latające kwantyfikatory może i są wygodne/popularne,
    > ale jakości/prawdy nie niosą.

    A wolalbys zyc w starych czasach ? ty nie, ja nie, to kto z grupowiczow by
    wolal ? Zawsze mozna wyjechac na Kube lub do Korei :-)

    j.

  • 75. Data: 2012-01-03 22:46:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-01-2012 12:31, szufla pisze:
    > Tak, Polacy wola.
    > Szkoda dyskutowac z takimi argumentami, ale zycze sczescia w nadchodzacych
    > latach bo ja uwazam, ze kraj jest zle rzadzony, ale to tylko moje
    > subiektywne odczucie :)

    Trudno dyskutować z faktami, prawda?

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2012-01-03 22:47:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-03 22:40, J.F. pisze:

    > To jest laczna ilosc wyprodukowana.

    Której pod uwagę nie wziąłeś, podobnie jak różnych innych wynalazków.

    > Taki ze chocby krajowy przemysl nie wiadomo jak sie natezal, to
    > wyprodukowalby kilka razy mniej samochodow niz dzis nam potrzebne.

    Powtórzę więc pytania/stwierdzenia:

    1. A jaki to ma związek z sytuacją sprzed 30 lat?
    2. Nie bardzo widzę jak wprost można porównywać tamte lata z obecnymi.

    > Wiec nie ma ch* - dla wszystkich nie starczy. Wrecz dla wiekszosci nie
    > starczyloby. Wiec z czystym sumieniem pisze "nie mielibysmy samochodow".

    Starczało dla wszystkich, tylko nie było ich w większości stać na
    samochód. Zupełnie inne realia.

    > A wolalbys zyc w starych czasach ?

    A skąd taki wniosek? Nigdy i niczego takiego nie napisałem. Jednak
    wolę trzymać się realiów, a nie opowiadać, że wtedy nie starczało
    produkcji samochodów dla tych co chcieli itd.

    > ty nie, ja nie, to kto z grupowiczow by
    > wolal ?

    Nie wiem, może i mamy takich. W sumie...

    > Zawsze mozna wyjechac na Kube lub do Korei :-)

    Można. Kuba to nawet ciekawy kraj. Pytanie tylko na jak długo
    i w jakiej roli.

  • 77. Data: 2012-01-04 00:18:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jan 2012 13:11:21 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > Słowo wytrych, kiedyś było gorzej. Przeczytaj dowcip o kozie o którym
    > mówiłem na początku. A przy okazji może pokażesz która z poprzednich
    > ekip dostała tyle kasy z unii? I jak już będziesz robił te statystyki
    > dorzuć średni koszt jednego kilometra danej ekipy. Będzie śmieszniej.
    >
    > A.
    żeby dostać kasę z Unii to najpierw trzeba coś zacząć robić. Jak się nic
    nie robi to i nie ma na co kasy dostać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2012-01-04 09:09:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-03, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Dług się spłaca na bieżąco i zaciąga nowy :)

    Ta, spłaca... Jakbyśmy spłacali to by malał.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2012-01-04 09:30:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-01-03, Sebastian Kaliszewski

    >Ta, spłaca... Jakbyśmy spłacali to by malał.

    Alez splacamy na biezaco - obligacje maja termin wykupu.
    Tylko zanim je wykupimy to emitujemy nowe zeby bylo za co wykupic i
    odsetki splacic :-)

    J.

  • 80. Data: 2012-01-04 09:36:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-03 17:19, J.F pisze:
> [...]
    przy wladzy, ten planowal deficyt. Czasem w granicach rozsadku, czasem nie.
    deficyt za duzy, a to MF nie wykazuje sie odwaga niezbedna na tym stanowisku.

    je planować. Cóz ten fajny chłopak Tusk mógł zrobić? Przecież się nie będzie kłócił.
    On taki pogodny, europejski, nowoczesny....

    > deficyt/przychody/rozchody/ rok
    >
    > 35 174 209 2005
    > 30 195 225 2006
    > 30 228 258 2007
    > 27 281 308 2008
    > 18 303 321 2009 - uchwalona
    > 27 272 300 2009 - po zmianie w lipcu
    > 52 249 301 2010
    >
    > dane z art 1 ustaw budzetowych, nie chce mi sie wchodzic w roznice miedzy
    zalacznikami.

    Dziękuję serdecznie za merytoryczny wkład.
    Jak widać do krysysu (gdy budżety praktycznie w całej unii wykazały znaczne
    niedobory) było dość równo.
    No, ale adwersarz pewnie się już nie odezwie... niewygodnie się dyskutuje z cyframi
    :)