  • 1. Data: 2012-01-01 20:38:46
    Temat: Wymiana sprzęgła
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
    Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
    wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
    Jak to wygląda, ile trwa itp?

  • 2. Data: 2012-01-01 20:49:13
    Temat: Re: Wymiana sprzęgła
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-01-01 20:38, Robert pisze:
    > Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
    > Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
    > wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
    > Jak to wygląda, ile trwa itp?

    lepiej kupic bo nie wiesz co ci wsadza.

  • 3. Data: 2012-01-01 21:02:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 20:49, marcin pisze:
    > lepiej kupic bo nie wiesz co ci wsadza.

    Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do
    d.. i np. tarcza-docisk bije.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-01 21:12:14
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:02:50 +0100, DoQ napisał(a):

    > Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do
    > d.. i np. tarcza-docisk bije.

    Chodzi mi o to czy takie sprzęgła się kupuje od ręki czy trzeba zamówić, i
    czy jeśli to zlecę warsztatowi to będzie to trwało dzień, dwa czy tydzień,
    i czy mam zostawić samochód czy czekać aż kupią te sprzęgło.

  • 5. Data: 2012-01-01 21:15:26
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do
    > d.. i np. tarcza-docisk bije.

    a jak warsztat sam kupi i sie zdupcy, to wymieni pozniej za darmo?
    pytam, bo nie korzystam z warsztatow i nie wiem jakie sa praktyki.

  • 6. Data: 2012-01-01 21:19:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > a jak warsztat sam kupi i sie zdupcy, to wymieni pozniej za darmo?
    > pytam, bo nie korzystam z warsztatow i nie wiem jakie sa praktyki.

    Płacisz za kompletną usługę to i możesz domagać się, żeby wszystko
    działało jak należy. Jak sam kupisz sprzęgło, to sprzedawca sprzęgła
    będzie twierdził, że źle je zamontowano, a mechanik -- że sprzęgło było
    złe. I powołuj sobie wtedy rzeczoznawcę. ;-)

  • 7. Data: 2012-01-01 21:31:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:12, Robert pisze:
    > Chodzi mi o to czy takie sprzęgła się kupuje od ręki czy trzeba zamówić, i
    > czy jeśli to zlecę warsztatowi to będzie to trwało dzień, dwa czy tydzień,
    > i czy mam zostawić samochód czy czekać aż kupią te sprzęgło.
    Sprzęgła do większości samochodów dostępne są od ręki, więc warsztat nie
    będzie miał problemu.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2012-01-01 21:31:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:19, to pisze:
> [...]
    > będzie twierdził, że źle je zamontowano, a mechanik -- że sprzęgło było
    > złe. I powołuj sobie wtedy rzeczoznawcę. ;-)

    Otóż to.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-01 21:32:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, Robert <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
    > Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
    > wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
    > Jak to wygląda, ile trwa itp?

    Czesto warsztat z racji tego, ze kupuje sporo ma znizki na czesci i jak
    warsztat uczciwy to byc moze wyjdzie Cie to taniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-01 21:44:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:32, AZ pisze:
    > Czesto warsztat z racji tego, ze kupuje sporo ma znizki na czesci i jak
    > warsztat uczciwy to byc moze wyjdzie Cie to taniej.

    Tym bardziej że sprzęgło wezmą prawdopodobnie z tego samego źródła więc
    cuda na kiju z technologią NASA nie wymyślisz kupując je na własną rękę.

    --
    Paweł