  • 1. Data: 2011-12-31 09:34:32
    Temat: [ONET] Poznań
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/parkowan
    ie-w-centrum-miasta-platne-w-soboty,1,4985420,region
    -wiadomosc.html

    http://tiny.pl/hjcjb

    To ja proponuje pójść dalej. Postawić wszędzie bramki na wjazdach
    do dużych miast i kazać każdemu wjeżdżającemu płacić myto
    np. 100 Euro.

    To by władza w końcu miałą pieniądze na swoje przyjemności.

  • 2. Data: 2011-12-31 10:58:30
    Temat: Re: [ONET] Poznań
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    Ryży gnój wszędzie szuka oszczędności, zamyka szkoły, przedszkola, zwalnia w
    MPK (w tym samym czasie zatrudnia kolesi w ZTM), poszerza strefe, podnosi
    ceny biletów MPK, zmniejsza ilość kursów, bo oszczędności, po czym daje
    sobie i swoim koleżkom 4 miliony premi.

    Trza bedzie zrobić powstanie poznańskie i ubić gnoja.

  • 3. Data: 2011-12-31 12:22:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lopez,

    Saturday, December 31, 2011, 10:58:30 AM, you wrote:

> [...]
    > sobie i swoim koleżkom 4 miliony premi.

    > Trza bedzie zrobić powstanie poznańskie i ubić gnoja.

    Facet, opamietaj się. Nie jesteś tak naprawdę w sieci anonimowy a
    namawianie do "ubicia gnoja" daleko wykracza poza ramy wolności słowa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-12-31 14:36:28
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > To ja proponuje pójść dalej. Postawić wszędzie bramki na wjazdach
    > do dużych miast i kazać każdemu wjeżdżającemu płacić myto
    > np. 100 Euro.

    Niektóre miasta coś takiego mają i dobrze się sprawdza, ale sens
    wprowadzenia jest tylko jak jest metro. Londyn, Sztokholm, Singapur,
    Mediolan aktualnie. Tylko nie 100E :) W Londynie 10 funtów (~54zł) za dzień,
    w Sztokholmie do 60 SEK (~35zł) za dzień.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-12-31 15:36:07
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    A czy ja pisze o konkretnej osobie? I co to znaczy ubić?

  • 6. Data: 2011-12-31 15:44:37
    Temat: Re: [ONET] Poznan
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/31/2011 03:36 PM, Lopez wrote:
    > A czy ja pisze o konkretnej osobie? I co to znaczy ubiae?

    A kto to jest ryży? Bo prezydent Poznania Ryszard G.
    to raczej siwy jest, a nie niż ryży.

  • 7. Data: 2011-12-31 16:00:05
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    Jak byś się dopuścił oszustw, manipulacji i korupcji, to miałbyś siwe włosy.

  • 8. Data: 2011-12-31 16:07:29
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/31/2011 04:00 PM, Lopez wrote:
    > Jak by? sie dopu?ci? oszustw, manipulacji i korupcji, to mia?by? siwe w?osy.

    uo kurwa. Mam siwe włosy i właśnie się czegoś o sobie dowiedziałem ;)

    Ale się maskuje: maszynką na zero co w tygodnie, to ich nie widać.

  • 9. Data: 2011-12-31 16:35:21
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    to Ci nic nie grozi;)

  • 10. Data: 2011-12-31 16:39:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lopez,

    Saturday, December 31, 2011, 3:36:07 PM, you wrote:

    > A czy ja pisze o konkretnej osobie? I co to znaczy ubić?

    Prokuratorowi będziesz się tłumaczyć, jak się ktoś wkurwi i cię
    podpierdoli.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl