  • 1. Data: 2012-01-02 00:33:00
    Temat: Kulig
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bylo ?

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,10894614,Kulig_ekstrem
    alny___Wideo.html

    Wyglada fajnie, ale nasladowac absolutnie nie radze.

    J.

  • 2. Data: 2012-01-02 06:46:52
    Temat: Re: Kulig
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/02/2012 12:33 AM, J.F. wrote:

    > Bylo ?
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,10894614,Kulig_ekstrem
    alny___Wideo.html

    > Wyglada fajnie, ale nasladowac absolutnie nie radze.
    >
    > J.

    No na pewno jechał 100 km/h ;)

  • 3. Data: 2012-01-02 08:57:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 2 Jan 2012 00:33:00 +0100, J.F.

    > Wyglada fajnie, ale nasladowac absolutnie nie radze.

    Koleś na dętce ma niezłą kontrolę trakcji.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 4. Data: 2012-01-02 09:08:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No na pewno jechał 100 km/h ;)

    Ale ze 40 bylo, co przy spotkaniu z czyms z przeciwka daloby troche wiecej
    ;)
    Stowka to jechal J Y Blondeau
    http://www.youtube.com/watch?v=agfpctJEa_4&feature=r
    elated
    stare ale moze ktos nie widzial.

    sz.

  • 5. Data: 2012-01-02 09:33:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-02 08:57, Myjk pisze:

    > Koleś na dętce ma niezłą kontrolę trakcji.

    Ciekaw jestem wyglądu podeszw jego butów po tej akcji ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2012-01-02 11:03:30
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    Nuda,czekałem aż przyjebie w jakiś autobus jadący z naprzeciwka:(

  • 7. Data: 2012-01-02 12:37:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-02 11:03, Gryngol pisze:
    > Nuda,czekałem aż przyjebie w jakiś autobus jadący z naprzeciwka:(

    Ja też czekałem. Aż mi się dłonie spociły z wrażenia. Z całą pewnością
    nie było nudno oglądać.

  • 8. Data: 2012-01-03 00:01:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 09:33:45 +0100, LEPEK napisał(a):
    > Ciekaw jestem wyglądu podeszw jego butów po tej akcji ;)

    Detka przezyla.

    J.

  • 9. Data: 2012-01-03 12:14:38
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 09:08:25 +0100, szufla wrote:

    > Ale ze 40 bylo, co przy spotkaniu z czyms z przeciwka daloby troche wiecej
    > ;)
    > Stowka to jechal J Y Blondeau

    Ja jechałem ponad 100 na sankach ciągniętych przez samochód. (na
    szczupaka).

    --
    pozdro

  • 10. Data: 2012-01-03 12:50:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

    >Ja jechałem ponad 100 na sankach ciągniętych przez samochód. (na
    >szczupaka).

    Ale czy upewniles sie ze zachowales bezpieczny odstep ? :-)

    J.