  • 1. Data: 2009-04-19 17:01:47
    Temat: Drukarka do etykiet
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie
    Mozecie polecic jakas drukarke do etykiet? Beda na niej drukowane glownie
    adresy naklejane na koperty.

    Na allegro widzialem: Brother QL-500A oraz Dymo LW400, przy czym ta druga
    jest o okolo 200 zł drozsza i nie wiem, czy roznica w cenie jest
    uzasadniona.

    Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I
    dzialajace pod XP.

    Poniewaz temat tych urzadzen nie jest mi znany prosze o pomoc grupe:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2009-04-19 19:17:11
    Temat: Re: Drukarka do etykiet
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzasadniona.
    > Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I

    Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.
    Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
    etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.
    Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.
    Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
    drukować dużo i tanio.
    Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skane
    ry=124-cats_left

  • 3. Data: 2009-04-19 19:46:08
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "JwZw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.

    Przede wszystkim na tym takim papierze naklejkowym - glownie adresy na
    koperty i male paczuszki.

    > Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
    > etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.

    O widzisz. O tym wogole nie wiedzialem.

    > Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.

    W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
    te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
    elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

    > Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
    > drukować dużo i tanio.
    > Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skane
    ry=124-cats_left

    No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
    kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
    1200 zł brutto. I tak sie zastanawiam czy do drukowania zwyklych naklejek
    adresowych taki "mercedes wsrod drukarek" jest potrzebny:) Ten przeskok
    cenowy jest jak dla mnie troche zbyt duzy (nie pod wzgledem braku pieniedzy,
    tylko dostosowania moich potrzeb do drukarki). Z drugiej strony lubie kupic
    cos "raz a dobrze".

  • 4. Data: 2009-04-19 20:50:06
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Gabriel pisze:
    > Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I
    > dzialajace pod XP.

    A nie wystarczy ci office, drukarka atramentowa i naklejki adresowe?

  • 5. Data: 2009-04-19 20:50:10
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    > W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
    > te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
    > elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

    Przypatrz się dobrze tuż nad ząbkami ułatwiającymi oddarcie naklejki widać 2
    otworki w taśmie transportowej.
    http://www.flysoft.com.pl/galerie/d/dymo-labelwriter
    -400-dru_34.jpg
    Moje Dymo (300 chyba) głupiało na taśmie bez tych dziurek.
    Musisz przeliczyć co Ci się bardziej opłaca, tania drukarka i drogi papier
    czy na odwrót.
    Ja na zebrze LP-2824 drukuję ok. 20 tyś. etykiet miesięcznie i tak już od 3
    lat na tej samej głowicy (termicznej).
    Następną też kupię zebrę ;-)

  • 6. Data: 2009-04-19 20:57:30
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    > Mozecie polecic jakas drukarke do etykiet? Beda na niej drukowane glownie
    > adresy naklejane na koperty.

    Dlaczego wykluczyłeś normalną drukarkę A4 i podklejany papier etykietowy?

  • 7. Data: 2009-04-20 04:54:05
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A nie wystarczy ci office, drukarka atramentowa i naklejki adresowe?

    W sumie tak mam teraz. Ale pomyslalem, ze kupno dedykowanej drukarki ma
    glebszy sens:)
    Tzn. skoro te atramentowke wykorzystuje w takim celu, w jakim jest zrobiona
    drukarka etykietowa, no to chyba etykietowa bedzie lepsza. Bo jest do tego
    celu przeznaczona. Poza tym ta glowica termiczna (tzn. brak koniecznosci
    wymiany atramentu) tez ma swoje znaczenie.

  • 8. Data: 2009-04-20 04:55:02
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "MC" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego wykluczyłeś normalną drukarkę A4 i podklejany papier etykietowy?

    To nie tak ze wykluczylem:) Bo tak mam teraz.
    Tak jak napisalem Kamikazee - mysle ze to moze byc lepszy pomysl - zakup
    drukarki dedykowanej:)

  • 9. Data: 2009-04-20 04:55:54
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

> [...]
    > czy na odwrót.
    > Ja na zebrze LP-2824 drukuję ok. 20 tyś. etykiet miesięcznie i tak już od

    :) Dzieki za wskazowki - bo sam bym tych dziurek w zyciu nie dostrzegl:)
    Zastanowie sie nad wszystkimi sugestiami:)

  • 10. Data: 2009-04-20 05:27:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gabriel napisał(a):

    > No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
    > kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
    > 1200 zł brutto.

    Inaczej licz: Naklad jaki przewidujesz wydrukowac w ciagu nastepnych 3
    lat x cena materialow do konkretnej drukarki + cena zakupu. Wyjda Ci
    wtedy faktyczne koszty uzywania drukarki.

    j.