  • 11. Data: 2009-04-20 12:18:53
    Temat: Re: Drukarka do etykiet
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    MC pisze:

    > Dlaczego wykluczyłeś normalną drukarkę A4 i podklejany papier etykietowy?

    Jesli ciac koszta, to nie papier etykietowy, a samoprzylepny
    w arkuszach np A4 (tylko uwaga - do lasera sa specjalne).

    Tylko jest jeden wazny wynalazek.

    Zanim potniemy taki arkusz, np gilotynka, nalezy oderwac
    nosnik z klejem i przylozyc go spowrotem, ale "poruszony"
    o 1-2mm. To bedzie "uchwyt" do oddzierania etykiet po pocieciu.

    pozdro
    --
    A S

  • 12. Data: 2009-04-21 04:49:00
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    > Inaczej licz: Naklad jaki przewidujesz wydrukowac w ciagu nastepnych 3
    > lat x cena materialow do konkretnej drukarki + cena zakupu. Wyjda Ci
    > wtedy faktyczne koszty uzywania drukarki.

    No i tym sposobem wyszlo, ze pozostaje przy dotychczasowym rozwiazaniu:)
    Dymo wyszlo by najdrozej:/ A szkoda, bo nawet z samego wygladu mi sie podoba
    ta drukareczka:)

    Przynajmniej na razie temat zakupu upadl:)

    Dzieki wszystkim:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 13. Data: 2009-04-30 07:15:07
    Od: z...@g...com

    Proponuje zajrzeć do jakiegoś dystrybutora w celu uzyskania
    indywidualnej oferty. Ja kupuję zazwyczaj Zebry ze względu na ich dużą
    niezawodność. Co do dystrybutorów w Polsce to mogę z własnego
    doświadczenia polecić firmę Label-pak z Bielska-Białej http://www.label-pak.pl.
    Ich serwis techniczny już kilka razy uratował mnie z opresji