  • 11. Data: 2019-04-23 13:47:04
    Temat: Re: Dużo interntu na prepaidzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip454" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-20 o 22:45, sp5it pisze:

    >Podpinam się do pytania. Tylko bardzo Was proszę o nielistowanie
    >substytutów typu Aero2 :)

    A czemu nie ?
    Predkosc jaka potrzebna ?

    Bo tych 70GB to sporo
    https://aero2.pl/2_oferta/8_zestawienie-pakietow/9_p
    akiety-promocyjne

    Ale 512 kbit/s moze byc niewystarczajace do filmow ...

    J.

  • 12. Data: 2019-04-23 13:53:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 13:47, J.F. pisze:
> [...]
    > https://aero2.pl/2_oferta/8_zestawienie-pakietow/9_p
    akiety-promocyjne

    > Ale 512 kbit/s moze byc niewystarczajace do filmow ...

    512 jest niewystarczające nawet do stron. To znaczy teoretycznie się da,
    ale jak kiedyś chciałem przyżydzić, to już nawet lejek 1mb był
    irytujący. A to, jak potrzebne do video, to już lejek 3mb może być widoczny.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2019-04-23 14:24:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >da, ale jak kiedyś chciałem przyżydzić, to już nawet lejek 1mb był
    >irytujący. A to, jak potrzebne do video, to już lejek 3mb może być

    Tylko ze 3Mbit przez raptem 4h dziennie to juz 5GB.

    No, teraz dlugo w szpitalach nie trzymaja ...

    J.

  • 14. Data: 2019-04-24 01:06:21
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-23 o 12:14, xxx pisze:
    > on 2019-04-20, sp5it supposed :
    >
    > W tym wątku to chyba nikt z netu mobilnego nie korzysta. Jakieś iple i
    > inne rzeczy z obrazem i dźwiękiem pochłaniają sporo GB zależnie od
    > rozdzielczości materiału, a tu ktoś poleca jakiś 1gb czy 3gb. No
    > przecież to śmieszne jest.

    Te karty SIM na Allegro z pakietami to chyba całkiem niezłe rozwiązanie.

    https://allegro.pl/oferta/72-gb-internet-na-karte-or
    ange-3g-lte-na-21-dni-7993812453

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 15. Data: 2019-04-24 01:47:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xxx" q9moiv$5ak$...@n...news.atman.pl

> [...]
    z obrazem i dźwiękiem pochłaniają sporo GB
    > zależnie od rozdzielczości materiału, a tu ktoś poleca jakiś 1gb czy 3gb. No

    Wg mnie śmieszne są pojemności akumulatorów -- mam Faktyczne
    gigabajty netu, ale co z tego, skoro akumulator nie daje rady?
    [wiem -- teraz będę miał mniej, czy raczej -- częściej]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-04-24 02:29:37
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > "xxx" q9moiv$5ak$...@n...news.atman.pl

    > Wg mnie śmieszne są pojemności akumulatorów -- mam Faktyczne
    > gigabajty netu, ale co z tego, skoro akumulator nie daje rady?
    > [wiem -- teraz będę miał mniej, czy raczej -- częściej]

    Mniejsze, smuklejsze i tańsze smartfony, czy większe i z pojemniejszymi
    akumulatorami? Wybierz jedno.

    Z dwojga złego to chyba opcja z powerbankiem oraz mniejszym urządzeniem
    jest lepszą wizją mobilnego świata. Do poważnych zastosowań w końcu jest
    poważny sprzęt, zwany komputerem stacjonarnym.

    Pomijam oczywiście planowane postarzanie urządzeń (co obudowa unibody to
    zdecydowanie ułatwia).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 17. Data: 2019-04-24 02:31:00
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-24 o 02:29, Filip454 pisze:

> [...]
    > poważny sprzęt, zwany komputerem stacjonarnym.
    >
    > Pomijam oczywiście planowane postarzanie urządzeń (co obudowa unibody to

    Sprostowanie, miało być:

  • 18. Data: 2019-04-24 13:19:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Filip454" q9oalp$49n$...@d...me

    > Z dwojga złego to chyba opcja z powerbankiem oraz mniejszym urządzeniem jest lepszą
    wizją mobilnego świata. Do poważnych
    > zastosowań w końcu jest poważny sprzęt, zwany komputerem stacjonarnym.

    Poważne komputery stacjonarne zwykle nie oferują łączności LTE. ;)

    Korzystam czasami ;) z LTE w telefonie -- wraz z:

    - włączonym ekranem,
    - pracą nawigacji
    - i rysowaniem śladu,
    - odtwarzanym filmem
    (zwykle potrzebuję tylko muzyki)

    akumulator szybko traci na swej atrakcyjności a telefon
    staje się ,,miły w dotyku'' -- zwłaszcza w zimowe dni. ;)

    Gdyby do tego jeszcze dorzucić HotSpot -- energia z akumulatora
    uwalniałaby ;) się tak szybko, jak szybko ubywa paliwa ze zbiornika
    samochodowego podczas jazdy autostradą z bardzo dużą szybkością...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-04-24 13:28:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cbf0476$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko ze 3Mbit przez raptem 4h dziennie to juz 5GB.

    > No, teraz dlugo w szpitalach nie trzymaja ...

    Może warto do szpitala zabrać gotowe filmy wcześniej
    ściągnięte zaś w szpitalu ograniczyć się jedynie do
    czytania wiadomości i m@ilowania oraz rozmawiania?...

    --

  • 20. Data: 2019-04-24 19:27:30
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Poważne komputery stacjonarne zwykle nie oferują łączności LTE.

    Które wg Ciebie komputery są poważne? ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]