  • 21. Data: 2019-04-24 21:34:22
    Temat: Re: Dużo interntu na prepaidzie
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Filip454 expressed precisely :

    > Te karty SIM na Allegro z pakietami to chyba całkiem niezłe rozwiązanie.
    >
    > https://allegro.pl/oferta/72-gb-internet-na-karte-or
    ange-3g-lte-na-21-dni-7993812453

    cena dobra, ale zawsze jest ryzyko. Przy grunwaldzie też tak było jak
    zaczęli tym handlować na alle, po prostu Orange wyłączał karty i tyle z
    tego było, tu tak być nie musi, ale różnie może być. Chyba że
    jednorazowo ktoś chce skorzystać to żadna strata.

  • 22. Data: 2019-04-30 23:29:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sp5it" X...@1...0.0.1

    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    https://www.spidersweb.pl/2019/04/plus-online-aplika
    cja-50-gb.html

    50 GB na 30 dni

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-05-03 09:13:00
    Od: raf <r...@b...com>

    Dnia 20.04.2019 sp5it <v...@q...com> napisał/a:

    > Witajcie.
    > Stało sie tak, że członek rodziny musi spędzić trochę czasu w szpitalu.
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?

    Jak już pisano wcześniej. Orange Free ma najlepszą ofertę.
    Do kupienia na alledrogo. Czym wiecej GB, tym taniej.
    Teraz jest na topie 500GB na 5msc.za 150pln.
    Mają dobre nadajniki 4G, u mnie materiał 1080 30kl. z jutuba, bez
    problemu.
    Korzystam od kilku lat i zawsze jestem zadowolony.

    > Pozdrawiam, Michał
    b.

  • 24. Data: 2019-05-03 15:30:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak już pisano wcześniej. Orange Free ma najlepszą ofertę.
    teraz, znaczy od wczoraj lub przed wczoraj mają jakiś terabajt za 300zł
    które są do wydzownienia. Coś jak "grunwald powraca"

    ToMasz

  • 25. Data: 2019-05-03 17:39:48
    Od: raf <r...@b...com>

    Dnia 03.05.2019 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

    > teraz, znaczy od wczoraj lub przed wczoraj mają jakiś terabajt za 300zł
    > które są do wydzownienia. Coś jak "grunwald powraca"

    Miałem tego "Grunwalda". Nawet afair tego nie wykorzystałem.
    A o terabajcie nie słyszałem. Doładowałem se dziś za 30pln +15GB bo mi
    sie na "święta" skończyło.

    > ToMasz

    raf

  • 26. Data: 2019-05-03 18:35:49
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-04-23 o 11:55, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > w Orange na kartę jest internet, który za 7zł tygodniowo daje 3gb do
    > wykorzystania przez ten tydzień. W każdym kolejnym tygodniu za te same
    > 7zł dostaje się 1gb więcej.
    >
    > Na początku jest może mało, ale po paru tygodniach limity zwiększają się
    > do skromnego domowego limitu. Po pół roku jest to już jakieś 28gb na
    > tydzień, po roku ponad 50gb na tydzień itd. Po pewnym czasie ofertę
    > można już traktować jak prawdziwy nolimit. Gigabajty niewykorzystane w
    > danym tygodniu przechodzą na kolejny.
    >
    > Początkowy okres można przetrwać ładując za 200zł i dostając za to

    nie ufałbym Orange, ostatnio zmienili kolejność wykorzystywania GB za
    doładowania, teraz schodzą najpierw one, co obniżyło jakość ich usług o
    50% co najmniej, bo wcześniej się ładowało pakiet a te "darmowe"
    trzymało w zapasie i kumulowało.

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2019-07-06 01:41:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" q9mubj$gcq$...@n...news.atman.pl

    > 512 jest niewystarczające nawet do stron. To znaczy teoretycznie się da, ale jak
    kiedyś chciałem przyżydzić, to już nawet lejek
    > 1mb był irytujący. A to, jak potrzebne do video, to już lejek
    > 3mb może być widoczny.

    Lejek 32k starczy do bezproblemowego korzystania z niejednej
    aplikacji bankowej...

    --