  • 41. Data: 2015-05-25 13:05:00
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 12:56, Mirek Ptak pisze:

    > Tłumik jeszcze nie odpadł? :)

    Jak nowy, oglądałem na wiosnę przy zmianie kół :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 42. Data: 2015-05-25 13:10:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 12:37, Shrek pisze:

    > Z ciekawości co ci Hanka zrobiła? I ile lat miała, bo o przebieg nie
    > pytam:)

    7 lat - coś koło 140 tyś najechane (salon Polska, drugi właściciel,
    pełny serwis ASO).

    Silnik się zatarł choć nic na to nie wskazywało, po prostu w trasie
    stanął i zdechł ... części drogie jak cholera w porównaniu z innymi
    markami, ruda zaczęła nagle zjadać auto szybciej niż korniki pruchnio.

    Poza tym wygodna, dobrze wyposażona bo to nie europejczyk gdzie za
    dodatki płacisz tyle co za gołe auto.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 43. Data: 2015-05-25 16:05:46
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:11:03 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > W moim accordzie 2002 nie gniją, poza miejscem gdzie są mocno obtarte.
    > Ponieważ nic z tym nie robiłem to ruda by je zżarła niezależnie od marki.

    Sprawdzic czy nie Fiat ;)
    Tego ruda nie chwyta nawet gdy jest lakier zdarty do golej blachy - brzydzi
    sie, czy co? ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 44. Data: 2015-05-25 17:42:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Mam obecnie Mondeo 2010 i nic nie gnije a nabite mam już
    > prawie 200k na liczniku.

    I Ty się cieszysz że w 4-5 letnim aucie nic nie gnije??? :-)
    Dobre.

    Ja mam 11 letnią hondę i nic w niej nie gnije.

    > Honda za to pięknie zgniła na środku dachu przy czołowej
    > szybie tak że jak lał deszcz to wola ciurkiem leciała do środka :)

    Ile lat miała? Szyba przednia oryginalna czy wymieniana?

  • 45. Data: 2015-05-25 17:49:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > 7 lat - coś koło 140 tyś najechane (salon Polska, drugi właściciel, pełny
    > serwis ASO).

    Co to za honda? Górna czy dolna półka?

    > Silnik się zatarł choć nic na to nie wskazywało, po prostu w trasie stanął
    > i zdechł ...

    No ale jaka przyczyna była? Zrobił ktoś dochodzenie post mortem?
    Bo może korka spustowego oleju nie dokręcili Ci i wydmuchałeś
    na trasie cały olej z silnika?

    > części drogie jak cholera w porównaniu z innymi markami,

    Jakież to części Ty potrzebujesz w 7 letniej hondzie?
    Ja do 11-letniej kupiłem *jedną* część - zawór płynu
    chłodzącego otwierający nagrzewnicę, zaczął cieknąć
    po 160 tysiącach kilometrów. U dealera, oryginalny
    zawór Hondy kosztował mnie $15 w USA - 45 zł drogo?

    > ruda zaczęła nagle zjadać auto szybciej niż korniki pruchnio.

    Kupiłeś jakiegoś wygniota wyobijanego po dachowaniu... ?
    Ciężko jest bo 2 właściciel to niestety znaczy że loteria,
    nie wiesz co się z tym autem działo zanim go kupiłeś.
    Mi w toyotce podejrzanie gnił tylko jeden lewy przedni
    błotnik i maska silnika - po kilku latach okazało się, że
    auto było po stłuczce właśnie dostało w ten róg.
    Kupiłem po prostu auto powypadkowe sprzedane jako
    nietłuczone oczywiście. Niestety dwie blachy miał nieoryginalne,
    malowane u Heńka w garażu, i było widać różnicę w jakości
    blachy do pozostałych blach oryginalnych jak niebo i ziemia.

    > Poza tym wygodna, dobrze wyposażona bo to nie europejczyk
    > gdzie za dodatki płacisz tyle co za gołe auto.

    No ba.

  • 46. Data: 2015-05-25 17:58:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >po 160 tysiącach kilometrów. U dealera, oryginalny
    >zawór Hondy kosztował mnie $15 w USA - 45 zł drogo?

    Ale tu jest Polska - ciekaw jestem ile u nas kosztuje.

    No i ile kostuje wymiana, bo pewnie dobrze ukryty ..

    J.

  • 47. Data: 2015-05-25 21:04:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale tu jest Polska - ciekaw jestem ile u nas kosztuje.

    No to sprawdź... :-)
    Oryginalny numer części u Hondy to: 79710-SDA-A01
    Cena katalogowa $23.50, cena bernardihondaparts online
    $16.92 kupiłem za tyle samo u lokalnego dealera hondy
    u siebie w USA bo mają price matching od innych dealerów.

    > No i ile kostuje wymiana, bo pewnie dobrze ukryty ..

    Nie wiem ile kosztuje bo wymieniłem samodzielnie na parkingu przed domem.

  • 48. Data: 2015-05-26 08:52:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 17:42, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > I Ty się cieszysz że w 4-5 letnim aucie nic nie gnije??? :-)
    > Dobre.
    >
    > Ja mam 11 letnią hondę i nic w niej nie gnije.

    Moja po 11 latach była już dawno żyletkami .. :)

    > Ile lat miała? Szyba przednia oryginalna czy wymieniana?

    8-9 teraz nie pamiętam bo dawno to było.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 49. Data: 2015-05-26 09:00:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 17:49, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    >
    > Co to za honda? Górna czy dolna półka?

    W swoim czasie chyba średnia półka (Honda Concerto)

    > No ale jaka przyczyna była? Zrobił ktoś dochodzenie post mortem?
    > Bo może korka spustowego oleju nie dokręcili Ci i wydmuchałeś
    > na trasie cały olej z silnika?

    Coś na pewno zjebali bo 2 tyg wcześniej zostawiłem auto na pełen
    przegląd bo jak padło to jechałem w trasie po Europie środkowej i
    południowej (Szwajcaria, Włochy, Austria, Niemcy itd.)

> [...]
    > po 160 tysiącach kilometrów. U dealera, oryginalny
    > zawór Hondy kosztował mnie $15 w USA - 45 zł drogo?

    Głupi wentylator nawiewu to było 2.500zł.

    > Kupiłeś jakiegoś wygniota wyobijanego po dachowaniu... ?

    Nic nie bite, auto salon PL, po kierowniku znajomej firmy, lesing się
    skończył.

    > Ciężko jest bo 2 właściciel to niestety znaczy że loteria,
    > nie wiesz co się z tym autem działo zanim go kupiłeś.

    To znałem w 70% bo wiedziałem kto nim jeździł.

> [...]
    > malowane u Heńka w garażu, i było widać różnicę w jakości
    > blachy do pozostałych blach oryginalnych jak niebo i ziemia.

    Może po prostu miałem pecha ale wrażenie negatywne pozostało, wiem że
    Honby miały/mają dobre opinie ale nie u mnie i na pewno nie nowe modele.
    Toyota to też ideał ale trzeba pamiętać że dotyczy to aut mających min
    10 lat bo potem to już coraz gorzej.

    > No ba.

    Dla tego brałem japońca a nie VW/OOOO :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2015-05-26 21:41:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-26 09:00, Chris wrote:

    > Coś na pewno zjebali bo 2 tyg wcześniej zostawiłem auto na pełen
    > przegląd bo jak padło to jechałem w trasie po Europie środkowej i
    > południowej (Szwajcaria, Włochy, Austria, Niemcy itd.)

    No to ci coś zjebali na przeglądzie prawdopodobnie. Gdzie tu wina Hondy?

    > Głupi wentylator nawiewu to było 2.500zł.

    Dobrze, że nie 25000;) Jak chcesz w ASO, to potem tak kosztuje.

    No pewnie po prostu miałeś pecha.

    Shrek.