  • 51. Data: 2015-05-27 01:59:21
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:mk157r$7hb$1@node1.news.atman.pl...

    > Moja po 11 latach była już dawno żyletkami .. :)

    Może kupiłeś jakiegoś złowa pospawanego z 4 ćwiartek?
    Mierzyłeś grubość lakieru na panelach przed zakupem?
    Bo ja w swojej mierzyłem i wiem, że nie była tłuczona.

    Trafił Ci się tzw. dachowiec :-)

  • 52. Data: 2015-05-27 02:04:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > W swoim czasie chyba średnia półka (Honda Concerto)

    Ojej... to niezły suchar.

    > Coś na pewno zjebali bo 2 tyg wcześniej zostawiłem auto na pełen przegląd
    > bo jak padło to jechałem w trasie po Europie środkowej i południowej
    > (Szwajcaria, Włochy, Austria, Niemcy itd.)

    No to masz nauczkę - warto się znać i samemu przegląd przed podróżą zrobić.

    > Głupi wentylator nawiewu to było 2.500zł.

    No ale to był pewnie wentylator angielski, od Rovera a nie japoński.
    Inaczej nie musiałbyś go wymieniać przez całe życie auta...

    > Nic nie bite, auto salon PL, po kierowniku znajomej firmy, lesing się
    > skończył.

    Podejrzane :-)

    > To znałem w 70% bo wiedziałem kto nim jeździł.

    te 30% to duża niewiadoma.

    > Może po prostu miałem pecha ale wrażenie negatywne pozostało, wiem że
    > Honby miały/mają dobre opinie ale nie u mnie i na pewno nie nowe modele.

    Ile miałeś hond? I co rozumiesz przez "nowe modele"?
    Bo Twoje Concerto to pół na pół honda civic, pół angielski Rover
    i przestano go produkować w 1994 roku...

    > Toyota to też ideał ale trzeba pamiętać że dotyczy to aut mających min 10
    > lat bo potem to już coraz gorzej.

    Według mnie chyba coś masz nie tak z rachunkami... :-)))

  • 53. Data: 2015-05-27 02:06:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:mk2i89$g6h$1@node2.news.atman.pl...

    > No to ci coś zjebali na przeglądzie prawdopodobnie.
    > Gdzie tu wina Hondy?

    :-)

    No źle zaprojektowana skoro bez oleju nie chciała przejechac Europy!

    > Dobrze, że nie 25000;) Jak chcesz w ASO, to potem tak kosztuje.

    > No pewnie po prostu miałeś pecha.

    I to dużego... Ile wentylatorów wymienialiście w swoich autach?
    Bo ja zero.

  • 54. Data: 2015-05-27 08:58:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 01:59, Pszemol pisze:
> [...]
    > Mierzyłeś grubość lakieru na panelach przed zakupem?
    > Bo ja w swojej mierzyłem i wiem, że nie była tłuczona.

    chyba tobie :) i mnie nówka sztuka była.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 55. Data: 2015-05-27 09:03:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 02:04, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Ojej... to niezły suchar.

    Swego czasu była dość fajna i nowoczesna :) do tego full wyposażona.

    > No to masz nauczkę - warto się znać i samemu przegląd przed podróżą zrobić.

    A jak latam samolotem to też przegląd mam sam wcześniej robić. Płacę
    wymagam ... :)

    > No ale to był pewnie wentylator angielski, od Rovera a nie japoński.
    > Inaczej nie musiałbyś go wymieniać przez całe życie auta...

    Pasy były od Rovera a co do wentyla to nie wiem bo nie pamiętam.

    > Podejrzane :-)

    Że dostał nowe auto i stare nie było potrzebne ...

    > te 30% to duża niewiadoma.

    Nie aż tak duża :)

    > Ile miałeś hond? I co rozumiesz przez "nowe modele"?
    > Bo Twoje Concerto to pół na pół honda civic, pół angielski Rover
    > i przestano go produkować w 1994 roku...

    Przecież mówiłem że to było dawno temu.

    > Według mnie chyba coś masz nie tak z rachunkami... :-)))

    Ostatnia dobra Toyota to Corolla okularnik, potem to już plastik
    fantastik .. jakość poniżej Deaweo :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 56. Data: 2015-05-27 09:14:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 May 2015 08:58:18 +0200, Chris

    > chyba tobie :)

    Nieźle muszą mu płacić za posta, tak ostro napiera na jedynie słuszną
    markę, hehe. Pomijam już przez grzeczność, że ten ignorant porównuje wersje
    US do EU, które są zupełnie inaczej zabezpieczane blacharsko (na korzyść US
    oczywiście, co ma miejsce także w przypadku Mazdy).

    --
    Pozdor Myjk

  • 57. Data: 2015-05-27 09:16:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 09:14, Myjk pisze:
> [...]
    > US do EU, które są zupełnie inaczej zabezpieczane blacharsko (na korzyść US
    > oczywiście, co ma miejsce także w przypadku Mazdy).

    Brat ma Mazdę 6 MPS wersję US i była robiona w Japonii i to widać w
    jakości wykonania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 58. Data: 2015-05-27 17:22:05
    Od: n...@g...com

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ja zdecydowałem się na....http://tiny.pl/gqt3p

  • 59. Data: 2015-05-28 04:01:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <n...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ja zdecydowałem się na....
    > http://tiny.pl/gqt3p

    Subaru Forester jako alternatywa do CRV??

  • 60. Data: 2015-05-28 04:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Brat ma Mazdę 6 MPS wersję US i była robiona w Japonii i to widać w
    > jakości wykonania.

    Mniej rdzewieje niż polonezy i fordy?