  • 61. Data: 2015-05-28 04:04:58
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:1nmhqtsyg8y7r$.dlg@myjk.org...
    > Wed, 27 May 2015 08:58:18 +0200, Chris

    > Nieźle muszą mu płacić za posta, tak ostro napiera na jedynie słuszną
    > markę, hehe.

    Mówię od początku o dwu "jedynie słusznych" markach: toyota i honda.
    Wraz ze swoimi bogatszymi odpowiednikami, lexus i acura.

    > Pomijam już przez grzeczność, że ten ignorant

    O tak, to bardzo grzeczne jest obsypac epitetami rozmówcę...

    > porównuje wersje US do EU, które są zupełnie inaczej zabezpieczane
    > blacharsko (na korzyść US oczywiście, co ma miejsce także w przypadku
    > Mazdy).

    Sugerujesz że w europie się ocynków nie stosuje?

    Tak czy inaczej porównując Mazdę US do Hondy US nie robię wielkiego
    błędu widząc że Mazda rdzewieje dużo wcześniej niż Honda...
    Jeśli zabezpieczenia w Europie sa analogiczne to też będzie przewaga dla
    Hondy.

  • 62. Data: 2015-05-28 04:08:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > A jak latam samolotem to też przegląd mam sam wcześniej robić.
    > Płacę wymagam ... :)

    To się nawymagałeś - za remont silnika Ci zapłacili?

    > Że dostał nowe auto i stare nie było potrzebne ...

    Tak, to standardowa śpiewka :-)

    > Nie aż tak duża :)

    W Twoim przypadku okazała się wystarczająco duża :-)

    > Ostatnia dobra Toyota to Corolla okularnik, potem to już plastik fantastik
    > .. jakość poniżej Deaweo :)

    Nie wiem jakie tam Toyoty macie w Polsce ale to najbardziej
    niezawodne i trwałe auta w USA. A to wymagający i konkurencyjny
    rynek na którym nie toleruje się dziadostwa i nie ma tu ład,
    dacii czy innych fiatów zaniżających ogólną średnią...

  • 63. Data: 2015-05-28 08:53:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 04:02, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Mniej rdzewieje niż polonezy i fordy?

    Honda na pewno szybciej ... a teraz wracaj do swojego salonu Hondy i
    poczytaj i wersjach US Mazdy MPS (Mazda SPEED na US).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl