  • 31. Data: 2019-02-01 16:04:48
    Temat: Re: Dysk NVMe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q304lt$gj6$...@n...news.atman.pl

    > Twe wątpliwości to nie moja działka -- jestem księgowym, nie psychiatrą.
    > (pomocnikiem księgowej, nie pomocnikiem psychiatry czy psychiatrą)
    > BTW -- ZUS oczywiście ,,odpoczywa''. Wprowadziłem kilka stron RCA,
    > aby odczytać radosne 'Za utrudnienia przepraszamy'.
    > Zero ostrzeżenia -- po prostu praca w śmietnik!
    > To jest dopiero szacunek do ludzi, z których
    > pracy żyje ZUS!!!

    > Kilka minut nie majątek? -- niemal za każdym razem (gdy coś wpisuję)
    > ZUS marnuje mi czas właśnie takimi numerami! Ale (jak wiadomo powszechnie)
> [...]

    Ciekawe, czy UE podeśle kolejnego Lenina, który bez zapowiedzi,
    znienacka... zamknie ZUS. ;) Jest prawdopodobne, jako że od wielu
    lat obciążenia nakładane przez ZUS rosną szybciej (ze dwa razy
    szybciej?) niż polski PKB, co rzecz jasna nie może trwać wiecznie. ;)

    Dlaczego UE? -- co najmniej dwa argumentu:

    - bo Lenina był produktem zachodniej Europy
    - UE od dawna wskazuje na ww. bolączkę nieproporcjonalności

    a jak wiadomo powszechnie, suwerenność RP jest na razie
    fikcją, a w dążeniach pani AMerkel ma być reliktem.
    Wg AMerkel nie tylko Polacy mają zrzekać się swej
    suwerenności, ale także inne narody (w tym i Niemcy)
    zrzeszone w UE.

    Biedroń proponuje zamknięcie ZUS i emeryturę wysokości 1600 (brutto
    czy netto?) pln dla każdego? To gwałt postanowień -- ZUS trzeba by
    zamknąć bez ostrzeżeń. ;)

    -=-

    Ja akurat mam w mej propozycji początkowo nieco mniej niż 1600 pln,
    ale i tak lepiej (chyba dla każdego poza ZUSem) i (rzecz jasna)
    także z zamknięciem ZUSu. Każda zmiana jest dobra, gdy nie generuje
    pokrzywdzonych.

    Straciłbym część swej pracy? -- pogodziłbym się i z ta stratą.

    -=-

    Efektem ubocznym zamknięcia ZUSu byłoby zmniejszenie kolejek
    w przychodniach lekarskich i w szpitalach -- toż orzecznicy
    przeszliby do innej pracy, gdzie by leczyli...

    --