  • 11. Data: 2009-08-24 16:18:20
    Temat: Re: Dysk SATA a płyta IDE
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "..Aldi.." napisał:

    > kontroler ma wbudowany BIOS (upewniałem się przed zakupem)
    > ale niewiele to dało, wymagane było skonsolidowanie tego
    > BIOSa z kontrolera z BIOSem z płyty głównej

    A nie wystarczyło w BIOS-ie płyty głównej ustawić bootowania z urządzenia
    SCSI? Bo AFAIR BIOS tak traktował dodatkowe kontrolery, jako SCSI, mimo że
    SATA ;-)

    JoteR

  • 12. Data: 2009-08-25 14:28:54
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Pytanie było Czy się da a nie Jak będzie lepiej.

    PC

  • 13. Data: 2009-08-26 13:34:30
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > A nie wystarczyło w BIOS-ie płyty głównej ustawić bootowania z urządzenia
    > SCSI? Bo AFAIR BIOS tak traktował dodatkowe kontrolery, jako SCSI, mimo że
    > SATA ;-)

    być może
    nawet z ciekawości sprawdzę to w wolnej chwili
    ale na googlach nic o tym nie było, za to same finezyjne metody ulepszania
    BIOSu