  • 1. Data: 2009-03-12 22:54:07
    Temat: Przeniesienie numeru z abonamentu w Plusie na kartę w Play - da się ?
    Od: denon2000 <d...@o...pl>

    Właśnie przeglądam sobie i analizuję ofertę PLAY Fresh. Wygląda na to,
    że jest to bardza korzystna oferta dla mnie (niska stawka na inne
    sieci plus premia za minuty przychodzące). Mam 3 numery w abonamencie
    w PLUSIE. Jedynym warunkiem byłoby przeniesienie numerów. I tutaj
    rodzi się pytanie: czy da się przenieść numer z abonamentu na
    prepaid ? Czy ktoś z Was przeprowadzał już taką operację i ma jakieś
    doświadczenia ?

  • 2. Data: 2009-03-13 15:38:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    denon2000 pisze:
> [...]
    > w PLUSIE. Jedynym warunkiem byłoby przeniesienie numerów. I tutaj
    > rodzi się pytanie: czy da się przenieść numer z abonamentu na

    Po pierwsze, NTG, kontynuacja na pl.misc.telefonia.gsm.

    A skoro już piszę: tak, jest to możliwe, ale nie wiem czy konieczne. Od
    poniedziałku minuta w Simplusie też 29gr do wszystkich - nie wiem tylko,
    czy w Plusie można po zakończeniu umowy abonamentowej przenieść się na
    pre-paid (u pozostałych operatorów nie ma z tym problemu).

    Marek