  • 1. Data: 2010-10-01 09:53:28
    Temat: Dziesięcio cyfrowe numery?
    Od: ALi <n...@l...org>

    Witam
    0048822xxxxxxx (7 iksów). Wyświetliło się coś takiego w telefonie kom. Co
    to może być za numer? Wprowadzili już numerację 10 cyfrową w Polsce, czy
    jakiś egzotyczny kraj wydzwania? Apropo numeracji 10 cyfrowej w googlu mi
    wyskakuje tylko artykuł o likwidacji zera. Ten sam na różnych serwisach.

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-10-01 11:20:18
    Temat: Re: Dziesięcio cyfrowe numery?
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 01 Oct 2010 11:53:28 +0200, ALi <n...@l...org> wrote:

> [...]
    >wyskakuje tylko artykuł o likwidacji zera. Ten sam na różnych serwisach.

    a kto dzwonil? Ankieter, call center ????

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-10-01 21:37:45
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a kto dzwonil? Ankieter, call center ????

    Bardziej ciekawe jest co to za przekręt bo 7 x to normalne jednak dodatkowa
    cyfra między kierunkowym a kodem kraju jest ciekawa.

    0048 8 22 X XXX XXX

  • 4. Data: 2010-10-02 07:42:35
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Bardziej ciekawe jest co to za przekręt bo 7 x to normalne jednak
    > dodatkowa cyfra między kierunkowym a kodem kraju jest ciekawa.
    >
    > 0048 8 22 X XXX XXX

    82 to Chełm, ale dalej powinno być 5xxxxxx
    Ciekawe jest też 0048, zamiast +48

  • 5. Data: 2010-10-02 21:34:11
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Oct 2010 09:42:35 +0200, "szparag" <n...@n...ie>
    wrote:

    >Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    >82 to Chełm, ale dalej powinno być 5xxxxxx
    >Ciekawe jest też 0048, zamiast +48

    Nie ma się co dopatrywać wtym jakiejkolwiek logiki, tak są wymyślane
    numery od ludzi dzwoniących poprzez sieć Betamaksa, voip. Różne cuda
    są w tym niby numerze dzwoniącego, nie ma w tym logiki, a jedyna to
    taka, że jeśli się nic nie zgadza to zgadza sie z całą pewnościa to,
    że źródło tkwi w niemieckim Betamaksie. :-)