  • 1. Data: 2010-06-30 13:35:03
    Temat: Dziwne uszkodzenie odtwarzacza CD Denon DCD-1015
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Witam!
    Mam odtwarzacz płyt CD Denon DCD-1015 ktory ma jakies dziwne uszkodzenie.
    Objawia sie ono tym, że gdy odtwarzacz przez dłuższy czas nie jest używany
    po włozeniu płyty nie widzi jej i nie reaguje na nią (w swoisty dla siebie
    sposób).

    On działa w ten sposób, że po wsunięciu płyty następuje jej wirowanie i po
    odczycie odtwarzacz wydaje piskliwy krótki dzwiek słyszalny w głośnikach.
    Wtedy na wyświetlaczu pojawia liczba utworów, czas itp. Dla mnie jest to
    sygnał, że wszystko jest O.K!
    Ale gdy odwarzacz jakis czas nie jest uzywany (kilka kilkanascie dni lub
    dłużej) to nie ma tego efektu pisku i na wyświetlaczu nie pojawia sie liczba
    utworów czas itp informacje. Nie wiem czy płyta w ogole wiruje i czy jest
    czytana?
    Pomaga wtedy zmienianie płyt na inne, kilkukrotne wsuwanie i wysuwanie
    szuflady itd.
    W pewnym momencie odtwarzacz "zaskakuje" i wszystko dalej jest juz dobrze.
    Mogę go normalnie używać , nie ma kłopotów z odczytem płyt wytłaczanych ani
    ich kopii CD-R. Odtwarzacz pracuje nienagannie przez cały dzień odtwarzając
    dowolna liczbe płyt.

    Jak myślicie co to może byc? Jak zdiagnozować co jest powodem takiego
    nienormalnego startu odtwarzacza?

    pozdrawiam - Janusz

  • 2. Data: 2010-06-30 14:04:20
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    sofu pisze tak:

    > Jak myślicie co to może byc? Jak zdiagnozować co jest powodem takiego
    > nienormalnego startu odtwarzacza?

    zdejmij obudowe i patrz. Jak się zachowuje kiedy nie czyta płyty
    czy zakręci, czy rusza oczkiem góra dół itp

    Może to np przełacznik krańcowy tacki.

    --
    mariusz

  • 3. Data: 2010-06-30 14:48:14
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (...) Nie wiem czy płyta w ogole wiruje i czy jest
    > czytana?

    no to kto ma wiedzieć?

    > Jak myślicie co to może byc? Jak zdiagnozować co jest powodem takiego
    > nienormalnego startu odtwarzacza?

    bez otwarcia obudowy będzie ciężko...

    e.

  • 4. Data: 2010-07-02 11:53:15
    Od: "dolczak" <d...@w...pl>

    Mam to samo, Cd Philips jak postoi dłużej to nie chce czytać płyty, kręci
    nią, rusza ramieniem z laserem ogniskuje ok a mino to nie może znaleźć
    początku płyty, jak startuję z kolejnych piosenek to im dalej końca płyty,
    tym szybciej mi ją znajduje. Co to może być ? Wygląda na to jakby nie mógł
    znaleźć łaściwej ścieżki i wtedy piszczy, kilka razy start-stop i wreszcie
    znajduje. Od tego czasu czyta wszystko...

  • 5. Data: 2010-07-02 16:18:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c2dd31e$0$19160$65785112@news.neostrada.pl,
    dolczak <d...@w...pl> nabazgrał:
    > Mam to samo, (ciap)
    >Co to może być ? (ciap)

    1. Ustaw kodowanie.
    2. Poczytaj netykietę.
    3. Uzyj karty kredytowej (w celu rozwiazania problemu odtwarzacza).

    --
    Włodek