  • 1. Data: 2010-06-30 16:16:30
    Temat: Wyłączniki iskrobezpieczne
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Podpowiedzcie, gdzie od ręki można dostać wyłączniki (takie zwykłe
    okrągłe na otwór 22mm) wciskane lub obrotowe (wyglądają jak zwykłe
    sterownicze), ale w wykonaniu iskrobezpieczenym (zwykle zalany
    kontaktron + ruchomy magnes)? Najlepiej we Wrocławiu, ale może być też
    wysyłkowo. No i w cenie mniejszej niż 50 EUR / szt :-)

    g.

  • 2. Data: 2010-07-01 08:48:53
    Temat: Re: Wyłączniki iskrobezpieczne
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    A mogą być piezo?

    www.euroelektronika.pl

    PC

  • 3. Data: 2010-07-01 12:48:35
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > okrągłe na otwór 22mm) wciskane lub obrotowe (wyglądają jak zwykłe
    > sterownicze), ale w wykonaniu iskrobezpieczenym (zwykle zalany
    To wyłączniki iskrobezpieczne czy w obudowie przeciwwybuchowej albo hermetycznej
    (Ex d lub Ex m)? Bo o ile ja się znam na tej geografii, to wyłącznik jest
    urządzeniem prostym i nie wymaga specjalnej budowy w obwodzie iskrobezpiecznym.

    Pzdr.
    Marcin S.

  • 4. Data: 2010-07-01 15:24:25
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Racja, pomieszałem, chodzi oczywiście o wyłączniki w wykonaniu
    przeciwwybuchowym.